All Souls Trilogy: per fi

No sóc gaire de reprendre temes antics - si ho fes, m'estaria la vida enllaçant entrades velles - però, de vegades, hi ha notícies que val la pena recuperar.

Fa un parell d'anys us vaig parlar sobre la possible adaptació televisiva d'una trilogia de llibres que, si no us la he recomanada prou sovint, torno a fer-ho ara: llegiu-vos-la! És màgica - en tots els aspectes -. Bé, l'entrada en qüestió és aquesta. Segons la pròpia escriptora, la idea era això, una idea... però dos anys després és una PUTA realitat! Ara per ara, l'adaptació ja té els personatges, les localitzacions, la productora, l'equip de gravació, la cadena emissora, ho té tot. Fins i tot, club de fans.

Facebook en va ple. I Twitter. I totes les xarxes socials perquè, de difusió, no en falta, ja sigui via canals oficials o pels propis fans. Sense anar gaire lluny, jo mateixa vaig estar menjant-me les ungles els dies abans que s'anunciessin els protagonistes i, uns dies més tard, la resta de l'equip. Personalment, tinc els meus dubtes sobre un parell d'ells - segueixo veient inconcebible i impossible que l'actriu que encarna l'Ysabeau, i sabent que aquest personatge en concret ha de ser més jove que el seu fill a la ficció, sigui una dona que, tranquil·lament, podria ser la meva àvia - però tampoc puc jutjar-los encara perquè, pel moment, el poquet que s'ha vist amb el tràiler és llaminer, molt llaminer - però el que sí puc dir és que en Matthew Goode, a qui veureu sovint a la tele aquest Nadal fent l'anunci de Ferrero Rocher, no és el Matthew de Clermont que jo esperava; hi ha quelcom que no m'acaba de fer el pes, una pàtina de no-sé-el-què que em dificulta veure en Matt en ell-. I això d'en Matt i la Ysabeau no és l'única cosa que falla; que l'actor que fa de Marcus tingui el cabell més fosc que l'ala d'un corb quan, en realitat, hauria de ser ros i que ningú hagi pensat en aclarir-li els cabells, ni que sigui per apropar-lo mínimament a un castany decent, m'amoïna. És a dir, entenc que les adaptacions són això, adaptacions, però també són adaptacions les pel·lícules de Harry Potter i als bessons Weasley els van tenyir perquè semblessin pèl-rojos. Personalment, un Marcus de cabells foscos em dol, una Ysabeau més pròxima a la setantena que no pas a la trentena em causa certa angoixa, sobretot quan penso què serà d'en Philippe. I si ens posem a parlar d'en Matthew, la cosa ja no se sosté per enlloc. De debò que espero estar molt equivocada.

Sigui com sigui, i opinions personals a part, el tràiler que s'ha vist - un tràiler conjunt amb altres estrenes del canal Sky - m'emociona moltíssim. Tinc tantíssimes ganes que s'estreni ja que no paro de donar-hi voltes. I sí, com molt bé heu llegit, el canal anglès Sky és el qui s'encarregarà de la distribució de la sèrie. I per què us ha de sonar Sky? Doncs perquè porten mesos anunciant-se a la tele, venent la seva subscripció a 10 euros mensuals i sense règim de permanència.

Aquí teniu el tràiler, no només de A Discovery of Witches, sinó també d'altres estrenes pròximes.



Ara que me l'he tornat a mirar, aquest tràiler fa que em plantegi algunes preguntes. La primera, si aquella pèl-roja amb qui parla de la Diana és la Sarah, què caram hi fa, a Oxford la Sarah?! La segona, si realment és la Sarah, tot i que no té cap mena de sentit perquè ella no trepitja Londres fins la meitat del tercer llibre, on diantre és l'EM?! I la tercera, si no és la Sarah i, com diuen alguns comentaris, és la Gillian, per què? En quin punt la Diana i la Gillian s'asseuen juntes a prendre un café per parlar de màgia? Sé que és una adaptació però, repeteixo, per què aquestes ànsies per embolicar la troca?! Cal?

Anyway, si voleu estar més informats sobre aquesta adaptació a la petita pantalla, teniu infinitud de canals per fer-ho, Jo us deixo aquí els més actualitzats - que solen ser els oficials - i també els més fans - que solen ser els més divertits -.







Imagineu si tinc ganes que estrenin la sèrie que, des que vaig saber que hi hauria adaptació, ja barrino com serà el final, qui seran els personatges que encara no han sortit, quina pinta tindran els efectes especials que, de ben segur, faran acte de presència... no puc amb tot, és massa. Un mes i escaig perquè acabi l'any, però encara sis mesos més - com a mínim - fins que arribi ADOW a la petita pantalla: és com esperar de nou que estrenin Digimon, amb l'esperança que aquesta vegada ho facin bé - Tri sí que va ser decebedora, quina patacada contra el terra -.

Apa, marxo, que ja començo a imaginar massa coses i el meu cap perd el nord. Feu bondat, que les Senyores Visa i MasterCard us vigilen! I el Senyor Contactless els fa d'espia! No us desanimeu, que cada dia falta menys - i al final ens en sortirem - i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda