Passegem-nos pel bosc, ara que encara no és fosc.

Sé que sóc lenta. Sé que això de les noves tecnologies no és el meu fort. Però mai creureu què he trobat a Spotify - i segur que fa anys i panys que és allà -... les cançons del Club Super 3!! I no les noves, no - que també hi són -, parlo de les velles, aquelles que jo cantava quan no aixecava ni mig pam de terra! I encara les recordo; estic escoltant la llista d'Spotify i encara les canto. No sé si riure per la situació o plorar d'alegria.

Tanta felicitat m'aclapara.

Link directe a la meva infància. En Tomàtic us portarà a bon port.
Si voleu, podeu consultar els àlbums en aquest enllaç. Només que sigueu la meitat d'especialets del que sóc jo, us ho passareu com marrecs escoltant les cançons que, de petits, feien tornar bojos els nostres pares xD. Imagineu si les escoltava que les cassettes van acabar fent-se malbé. Mare meva, quin hype estic revivint ara mateix escoltant "Margarideta".

El dia perfecte! En fi, me'n vaig a cantar. Fiuuuuuuu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Mans alçades qui encara conservi el carnet a la cartera!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda