Fa olor de novetat: El desenllaç

Fa aproximadament un mes, en aquesta entrada, us deia que teníeu una sorpresa al forn. La meva idea era fer un quality check d'aquests que tan s'estilen últimament i, per a doble seguretat, deixar que una mà innocent hi donés un cop d'ull abans de fer-lo públic... però després de veure que la meva proposta no ha tingut gaire èxit i que la mà innocent passa de mi, tiro pel dret i que sigui el que la Deessa vulgui. A partir d'aquí, me'n rento les mans.

És una història que volia ser curta, o ho era dins el meu cap, però que, un cop plasmada en paraules, va començar a créixer. I, què voleu que us digui, al final, em vaig animar i vaig acabar embolicant encara més la troca. En fi.


La història en qüestió es diu "La Torre Laberint" i la podeu trobar a la carpeta pública del mediafire accedint-hi des d'aquest banner tan xulo i tan ataronjat. Igualment, ja sabeu que a la secció de "Descàrregues i On-line" hi teniu tots els banners ben macos i endreçats per accedir a tots els arxius que comparteixo. A més, i de regal, repujo aquell curt que vaig escriure sobre dinosaures, el de "Els Recapitulants". 

Ja em direu què us ha semblat la nova història, la de "La Torre Laberint"! Porteu-vos bé i bon cap de setmana a tothom (sí, sí, som dimecres... i?).  Ah, i no oblideu mai que SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Ha! Marco tendència a Google! I surto abans que
la Viquipèdia!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda