Música a la carta

Eh que abans us comentava que avui estava força desmotivada? Bé, doncs sóc una persona que es mou per impulsos, i aquests solen ser bastant simples. Ja ho sabeu, no sóc gaire complicada: a mi em regales una piruleta i sóc feliç, així de fàcil. I com que sóc tan simple, és molt senzill animar-me, per exemple, amb una tassa de te calentona. I això he fet: prendre'm una bona tassa de te mentre estudiava alemany i, vés per on, oli en un llum! Ara estic d'energia fins al cul, cosa que no vol dir que us escrigui un monòleg de metre i mig: NO. Però sí us faré una recomanació (recordeu quan feia recomanacions a tort i dret? Jo tampoc).

A TV3, tots els diumenges, després de les notícies, fan un petit espai dedicat a la xarxa que té per nom "Espai Internet". Molt sovint, les pàgines que hi surten i les aplicacions que presenten no m'importen i/o interessen el més mínim però, coses de la vida, avui hi feia un cop d'ull i he vist una entrada sobre una web que ofereix música clàssica gratuïta gràcies a la Xarxa de Biblioteques Municipals. Només necessites tenir un carnet de la biblioteca i ja està, fet!

Aquí teniu l'enllaç. És molt fàcil fer servir aquesta web: només has d'entrar-hi a través del link (amb el codi de barres que figura al carnet i la data de naixement) i un cop dins, buscar la peça que vulguis escoltar amb el cercador que hi ha a la part superior de la pàgina. Un cop fet, selecciones la peça que t'interessa i et redirigeix a una pàgina on pots seleccionar una o varies pistes d'àudio i, un cop has acabat, a l'esquerra hi ha un petit menú amb la opció "Play Selections"... i a gaudir!

Jo sóc de les que escolta moltíssima música quan estic fent feina amb el portàtil i, de tant escoltar la meva música, arriba un punt que la repetició m'avorreix. Per tant, aquesta web m'ofereix la oportunitat d'escoltar hores i hores de clàssica, que no deixa de ser música d'ambient i, per tant, no em distreu.

Si us agrada la web, que no us amoïni perdre el link, a l'apartat de "Webs d'Interés" hi teniu un banner amb l'enllaç directe, només heu de buscar-lo (de color blau cel i ordenat alfabèticament - Naxos Music Library). Algun dia m'ho agraireu, que el reggeton dels veïns és dolent per a la salut (encara que l'hàgim d'escoltar per obligació, no per elecció cosa que, de fet, és pitjor).

Apa, a gaudir! I reitero les meves anteriors paraules, SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

El Trino del Diablo ha estat el primer que he escoltat. Es nota quin peu calço xD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda