Maleït Desembre congelat


Wir befehlen zu viel.
Wir gehorchen zu viel.
Wir leben zu wenig.

"Eine Leichenrede" - Kurt Marti

Jo hi afegiria un "Wir arbeiten zu viel" també perquè, mirant el calendari, això és el que faré fins a mitjans de Gener: treballar, treballar i mortificar-me les festes. El treball ens fa lliures, diuen. Sí, segur. Faré més hores que un rellotge. Damn life. I jo que volia gaudir d'un Nadal en família (que no la meva, sinó els meus cosins petits)... doncs dues pedres: ni nens ni res. S'ha de tenir mala sort. Whatever.

Canviant de tema, i de registre, us vaig explicar que m'havien regalat un ou de dinosaure? No? Ja pot ser; tinc tantíssimes coses pendents d'explicar o que voldria explicar però que, per una raó o l'altra, mai surten a la llum, que no sé què he dit i què no. Total, que pel meu aniversari em van regalar un ou d'aquells que poses en aigua i, passats un parell de dies, surt una bèstia prehistòrica. Doncs bé, fins ahir mateix, el pobre animaló estava criant pols a l'estanteria: no l'havia ni tret de la caixa, cosa que em feia pena perquè, si hi ha una cosa que m'agrada fer, és aprofitar els regals, treure'ls tot el suc, exprimir-los! I això he fet, bé, no literalment, l'ou no el puc exprimir o no sortirà res, és clar. Però la idea és la mateixa: si s'ha de posar en aigua, es fa i punt. I així està.




A veure si la criatureta no es fa esperar gaire... De moment, li està costant, que porta més de 24 hores en remull i només li han sortit quatre esquerdes (i això que, de transportar-ho a casa en metro, li havien sortit més forats dels que originalment tenia...). Quan la meva mare va veure l'ou dins el tupper, la va amoïnar que el dinosaure no hi cabés, que li quedés petit l'espai, jajajaja. A veure què en sortirà...

Per avui res més, ha estat una entrada llampec. Me'n vaig a fer coses més urgents que, d'aquestes, en tinc a cabassos! Porteu-vos bé i espereu amb candeletes a la bèstia! Per cert, aquest any el pessebre de casa tindrà dos convidats especials, prehistòricament especials. Llegiu entre línies. Bis bald! I recordeu sempre que SOU TOTS MOLT GRAAAAAAWR!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Meeeeh! Massa fàcil, segur que el meu no surt així.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda