Un Saló introspectiu

El cap de setmana passat va tenir lloc el Saló del Manga. Visita obligada, com sempre. Aquest any però, la companyia va ser força diferent, per no dir quasi inexistent. Entre horaris laborals mal combinats, exposicions i xerrades, tallers i amistats vingudes d'arreu, aquest Saló ha estat un dels més solitaris de la meva vida.

No em queixo, cadascú s'ho munta com pot però, comparant-ho amb anys anteriors, aquest ha estat una mica tristot. Tantes hores pel meu compte, sense ningú amb qui parlar, riure o, simplement, passejar en silenciosa companyia, es va fer dur. De fet, estava tan poc motivada que no vaig fer ni una fotografia i, si no recordo malament, de disfresses bones n'hi havia moltes, sobretot en grup (coi, quina enveja...). Però dir que estava sola, sola tampoc és encertat. Mireu a qui vaig recollir pel camí...


Sembla petit, oi? Doncs proveu a carregar-lo tot el sant dia pel Saló i en parlem. Ni us imagineu els problemes que vaig tenir cada vegada que anava al lavabo... A casa va causar sensació, tot i que no sempre positiva. La meva mare el va veure i em va preguntar "Però què has fet?!", com si fos un fill il·legítim i me germana es va quedar de pedra quan va veure'n la mida, "És enorme!". Sí, i musculat, que està fort, el col·lega. Va ser el més interessant que em va passar al Saló (trist, trist). Bé, en qualsevol cas, són coses que passen; encara que sembli mentida, escapen al meu control. 

Hauré de buscar altres motius per alegrar-me com, per exemple, el mega-regal d'aniversari que estic preparant per a me germana, jujujuju. Pel moment, ni puc dir res ni tampoc penjar fotos, però tinc tot el procés documentat, així que el podreu veure en diferit un cop hagi estat entregat. Estic tan absurdament emocionada que, si no vaig amb compte, li acabaré donant abans d'hora només per veure quina cara fa. Paciència.

Toca reposar-se i tirar endavant, Me'n vaig a estudiar alemany, que la setmana vinent tinc examen i la meva memòria a curt termini està més perduda que l'aixella d'una serp; no hi ha manera humana de retenir el vocabulari d'aquesta lliçó...

Porteu-vos bé i no espereu a comprar l'entrada pel Saló a última hora, que a finals de Juliol ja es pot adquirir on-line! Recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS! Menys les qui porteu les ungles pintades de rosa llampant; vosaltres sou Satanàs! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

L'hauré de dur al dentista, té la mandíbula desplaçada! Criatura...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda