Llibres que vull (i tindré) per St. Jordi

Doncs ja està aquí la primavera. Bé, quasi. I amb la quasi primavera, arriba St.Jordi, aquell meravellós dia en que gran part de la població recorda que sap llegir i, en un esforç sobrehumà per semblar allò que no són, es compra llibres que, pobrissons ells, mai seran oberts. Això sí hauria de ser un crim i no pas combinar camisa fúcsia amb pantalons de guepard, a qui coi li importa això?!

Jo espero amb candeletes que arribi el dia: veure tants llibres pel carrer i que la gent els faci cas, em genera una sensació de satisfacció total i absoluta. Penso que, per un dia, la cultura li ha guanyat la partida a la mediocritat a la que està sotmesa aquest país per culpa dels incompetents que tenim com a governants. Després recordo que alguns llibres els "escriuen" persones com la Belén Esteban i negres núvols enfosqueixen el meu dia. Però el balanç segueix sent positiu: hi ha llibres, arreu. Llibres.

I aquesta és la meva llista per aquest any (alguns encara no han sortit, d'altres no els trobaré i els hauré d'encarregar... la pel·lícula de sempre):

1. Enciclopèdia d'Idhún - Laura Gallego
2. Todas las hadas del reino - Laura Gallego
3. Malice - Keigo Higashino
4. El nombre del mundo es bosque - Ursula K. LeGuin
5. Buddhism: A very short introduction - Damien Keown
6. Sleeping late on judgment day - Tad Williams
7. Kokoro - Natsume Soseki
8. El libro Tibetano de los Muertos - Padma Sambhava

Ara que m'hi fixo, només em falta una mica de novel·la amb tocs històrics. Ah no, calla, que tinc The Pillars of the Earth pendent :S. Mira que els llibres grans no em fan por, mira que em vaig llegir The Wise Man's Fear, Shadow of Night i The Book of Life en anglès... però el del Sr. Ken Follet m'infon respecte. Potser és més el ressò que ha generat que el llibre en sí, però pensar que en uns dies m'hi submergiré i en anglès... és com entrar en una dimensió desconeguda. Que les deesses m'emparin.

I vosaltres què, hi ha algun llibre en particular que vulgueu tenir sí o sí? Algun llibre que no us llegiríeu ni que us el regalessin?  Sí, d'aquests sempre n'hi ha un munt. Apa, ja teniu alguna cosa per rumiar. Feu bondat i contesteu a la pregunta. I recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Alegria, alegria!

Comentaris

  1. I segurament caurà algun altre llibre que no t'interessarà gens ni mica i anirà de pet al racó dels oblidats......

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, quina mentida més gran! Pot ser que no m'interessi (cert) però me'ls llegeixo tots, TOTS! Així que no enganyis a la gent, que tinc una reputació xD

      Elimina
  2. Jo aquest any no tinc llibres per comprar :v Shame on me

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja en trobaràs algun. De debò creus que jo trobaré els que em demano? xD... ni de conya, però somiar és bonic. Algun altre caurà, els de la llista em tocarà encarregar-los, true story.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda