Plouen llibres... espera, jo aquest títol ja l'he fet servir.

I s'ha acabat! El Nadal del 2014-2015 s'ha acabat. I amb ell la sequera lectora! Per fi torno a cavalcar les onades muntada al llom dels meus millors amics: els llibres! Per fi puc tornar a passar els matins asseguda al sofà, devorant pàgines i pàgines escrites, perdent hores entre lletres i estimulant el meu cervell fins al punt de deixar-lo com una patata bullida! La vida ha tornar a mi...

Han estat unes festes profitoses. Crec que, aquesta vegada, m'ha tocat la grossa amb els llibres: 6, aquest any n'han caigut 6. Més els quatre o cinc que li han regalat a la meva mare... feu números. Ja no m'haig d'amoïnar per no tenir lectures, com a mínim, fins a l'estiu! És clar que, abans toca St. Jordi i això vol dir que n'acumularé més, mwahahahaha!!


Mireu quina planta tenen!

Avís per a navegants: la portada de "Los hijos de Anansi" està retocada.
Però no és fotoxop, no patiu, encara no he caigut als seus braços xD
Ara, que no només m'han plogut llibres. També he tingut un amic invisible dels macos: aquest estiu serà friki, molt friki amb el munt de samarretes que m'he agenciat! Recordeu les del Saló del Manga? Doncs ara li heu de sumar dues de One Piece, jujujuju. Potser farà calor, però seré la noia més feliç del barri. Que dic del barri, de la ciutat! Del país! Del món sencer! A més, les samarretes venen amb guardià (i fet a mà!). Mireu, mireu.


I per si tot això fos poc, ara també tinc un company de vudú! Tots dos junts farem moltes dolenteries, mwahahahaha!! Enemics de la Mare, tremoleu, que aquest 2015 serà llarg i dolorós, JA!


Espero amb candeletes poder obrir el següent llibre... sí, sí, el de Los Hijos de Anansi ja ocupa el seu lloc a l'estanteria i el de Mara Dyer tot just l'he començat avui... però no li presagio una vida gaire llarga. Sóc un forat negre, un pou sense fons... una ruïna xD

Feu bondat... i que el meu petit Reaper no se us mengi les entranyes! Ah, i comproveu davant del mirall que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!


Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


I el paio aquest? Porto amb la cançó de Kung Fu Fighting al cap tot el dia...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda