GranOtaku2011 - Dia 10 Part II

Què dieu? Que no teniu res a fer aquest cap de setmana?! Kein Problem! La mama us porta una mica d'entreteniment. O tortura xina, això ja ho decidiu vosaltres.

Parlo, evidentment, de GranOtaku... tot i que la meva primera opció era quelcom més sagnant i cruel. I incloïa productes altament inflamables. I foc. Moltíssim. Però com que no vull que m'acusin d'incitar a la incineració de res ni de ningú, us ofereixo una bomba menys violenta. I legal, sobretot legal.


I ara sí que anem al dia, malauradament per a mi... En fi, ja us vaig comentar que, el que passés a partir de l'any que ve, serà una total i absoluta incògnita. Si el ritme de publicació ja era una caca de vaca, no us volgueu imaginar què passarà a partir d'ara; jo hi penso i em venen totes les pors. O em poso a escriure com una possessa o fustigo a algú perquè escrigui com un possés. Voluntaris? Hm? No veig gaire mans aixecades... cabrons.

A part d'això, poca cosa més. Penseu que la setmana vinent tacaré aquest cicle explosiu de publicacions de GranOtaku amb l'Especial de Nadal, que ja està quasi, quasi rematat. Igual que passa amb els fansubs, li falta l'últim QC i ja podré deixar-lo anar a la xarxa. El que pugui passar després, no sé, desastres naturals, llançaments de míssils inesperats, pandèmies mundials, que us deixi la parella... tant és, jo no en vull saber res. Avisats esteu.

Fins aleshores... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Mai havia vist a ningú liar-la tant per a fer l'ullet. És que fa grima...

P.D: Molt endins la galàxia s'està fragant alguna cosa. Alguna de molt gran. I "Nalataia ... Mare Tubercle ..." en tindrà l'exclusiva. Prepareu-vos, que serà grossa!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda