Dolça tarda d'Agost

Ahir ja us deia que, si teniu paciència, veuríeu recompensats els vostres esforços. Si més no, en part. I com que la Mare no diu mentides, aquí teniu la nova tanda de dolços d'aquest estiu!

Per començar, us presento el Devil's Food Cake versió Cupcake: una mescla perfecta de xocolata i crema de formatge, indispensable si voleu alimentar al caneló abdominal.

Les magdalenes acabades de sortir del forn. Algunes s'han desfet,
però tinc la sospita que ha estat cosa dels motlles: alguns eren nous.
Pel que he pogut veure, la magdalena s'hauria d'haver tallat en tres parts.
Però sóc molt sapastre, així que en dues i au! El farciment és una crema
de mascarpone, sucre lustre i mantega.
I, per fi, les Devil's Food Cake! En falten algunes, reservades per a terceres
persones que no se les podien menjar avui. Jo, que ja les he tastat, una mica
més i ploro d'alegria.

I per acabar (sí, només dos tipus de cupcakes diferents; mica en mica, no s'ha d'abusar), teniu davant vostre les Delícies de Plàtan i Nous: cupcakes de sabor suau i afruitat, amb mel i espècies, que s'instal·len directament a la rereguarda.

Acabats de posar al forn. La massa porta nous caramel·litzades i  trossos
petits de plàtan. Pel damunt, hi ha una nou sencera i una rodanxa de plàtan.
Amb aquests he fet servir el motllo de metall, l'especial per a cupcakes.
I han quedat bastant millor, com a mínim, no s'han desmuntat, que ja és molt.
A la meva germana, que li encanta qualsevol cosa que porti xocolata, estava com boja per aquests de nous i plàtan. Segons ella, millor que el Devil's Food Cake. Però vaja, que a tots dos se'ls enduia a una illa deserta xD. A mi m'agraden per igual, tot i que haig de reconèixer que, només per a feinada que m'ha tocat, em quedo amb el Devil's, que els de plàtan són molt més simples i ràpids de fer. 

Ara em toca pensar què faré a continuació. Tot i que em puc limitar a agafar algun dels mooooolts llibres que tinc i anar fent. Pel pròxim Sant Jordi em demano el primer llibre que vegi.

Si esteu de vacances, enhorabona. Sinó... que passeu bona tarda, fresqueta i mullada!! Porteu-vos bé i recordeu que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Accepto motlles de silicona de colors com a pagament pels meus dolços.
Atentament, Nalataia Tubercle.

Comentaris

  1. Apa, nena!!! Jo també en vull!!! XOCOLATAAAA!!! *____*

    Segur que era tot boníssim!!! *¬*

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda