Arriba l'sprint final.

Doncs ja està fet. Fet i entregat. Per fi. Després de passar-me el Nadal maleint els treballs del màster, després d'hores tancada a l'habitació, deixant-se me la vista davant la pantalla de l'ordinador... per fi puc dir, amb totes les lletres, s'ha acabat. Aquesta primera part, com a mínim. En el segon semestre no hi vull ni pensar. Ara per ara, només hem queda un petit sprint final, l'últim sacrifici abans no comenci la batalla final: les presentacions. Dues presentacions. Bé, tres comptant la del pòster de Tafonomia del dimarts que ve... però com si no hi fos (per més detalls, espereu a dimecres, dia 22 i us els donaré gustosament). La recta final...

I després, el gran sacrifici. La mare de totes les batalles. El moment definitiu. Serà com formar part de la batalla de l'Abisme de Helm però sense elfs, ni nans, ni braus guerrers. Només orcs a tort i a dret. Així que si algú té un exèrcit d'elfs que em pugui deixar, o llogar, o vendre, que m'ho digui. Estic desesperada; accepto qualsevol cosa! No estic feta per a les grans batalles! Vaja, ni grans ni petites, jo sóc més de seure al sofà i veure com els altres s'ostíen. Molt més pràctic: ni sang ni mals de queixals. Aquest cop, però, em tocarà presentar armes. Bé, per fi el fuet de dos metres i poc d'en Kurama em farà servei per alguna cosa.

Tubercles, desitgeu-me sort (i un exèrcit!).

Recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

I així m'he sentit jo aquest matí... fins que he recordat que odio Apple. I que
el màster té dos semestres T_T

Comentaris

  1. Pensa en les vacances, Shuu! En el temps que tindràs per fer totes les coses que no podies fer per falta de temps i que no faràs perque preferiràs rascar-te la panxa i assaborir l'aborriment! xD Jo he acabat aquest semestre aquesta setmana, maleint els companys de treball i aprobant examens by the face sense quasi estudiar.
    Algún dia de relax que et vingui de gust avisam i anem a prendre un te… o reintentem la expedició al Museu Crussafont. xD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiií! Això de reintentar la nostra expedició fallida al Crusafont té bona pinta xD. A veure si hi enganxem algú més... juju.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda