Més dolços de Nadal i notícies estil fan-boy


Guten Morgen, みんな-さん!

Com estem?! Farcidets a rebentar?! Us surten els canelons pel nas? Els torrons per les orelles? Sueu sopa de galets per tots i cadascun dels porus del vostre cos? Heu començat a alimentar-vos per osmosis?! Per fotosíntesis?! Que maco és el Nadal, eh? Família i menjar i un senyor gras, vestit de vermell, que ens porta regals sense demanar res a canvi; es faria d'or si decidís crear un partit polític. Jo el votaria! És clar que, amb l'ampli ventall d'opcions que tenim actualment, qui no?

Bé, després d'aquesta "out of the blue" introducció, podem seguir amb els temes que ens ocupen en aquest glaçat matí de Desembre.


Primer, i com a més important... ja tinc les fotos del pastís d'ahir. El "ha estat tot un èxit" pastís d'ahir. Crec que si fos legal morir de plaer, la meva germana ja estaria sota terra xD. Estava encantada amb tanta xocolata i tan formatge i tanta delicatessen. En una de les fotos, fa una cara de felicitat tan sublim que, fins i tot sense haver tastat el pastís, a vosaltres se us cauria la baba. Tenim una foto on hi sortim les dues i posem cara de "¡Oh, que pechotes!" però canviant pechotes per pastelaco xD. Impossible, sento. No, no...

Com sempre, no hi ha manera amb el tema de la decoració. De fet, segur
que penseu que és xocolata amb llet maaaaaaassa clara, oi? Bé, m'alegra
comunicar-vos que no, no és crema de xocolata! És mousse de plàtan!
Aquí, la homenatjada sosté la seva porció hiper-enorme de pastís.
Si poguéssim veure-ho fotograma a fotograma, en un parell de
micro-segons ja no hi hauria res, al plat xD  
Per primera vegada a la meva vida, no se m'ha cremat la massa!! És clar
que tampoc n'hi ha molta xD. Eh, i encara sort que hi vaig afegir
una mica de bicarbonat que sinó, seria una galeta enorme i prou xD
Només vull advertir al lector que no, no penso muntar cap teteria, ni vendre pastisos per Internet, ni tampoc a domicili. I ni falta fa que digui que tampoc els envio via correu urgent a cap part del territori nacional, internacional o extraterrestre: qui vulgui menjar dolços made in Mare Tubercle, que es passi per casa i en parlem. La única amb dret a transport és la Kireko i com entri al bloc i vegi això, li faltarà temps per venir a assassinar-me. I endur-se un tros de pastís, és clar... ja que s'ha pres la molèstia de venir xD

Bé, canviant de tema diametralment, fa uns mesos vaig anunciar a voz en grito que el manga de la Karakara Kemuri (Donten ni warau - 曇天 に 笑う) tindria la seva versió animada pròximament. I quan serà aquest pròximament? Ni puta idea, però el cast ja ha estat anunciat, peeeeeeeeeer tant, serà una realitat en breu, mwahahaha!! I qui participa en el projecte? A algú li sona que vaig pronosticar que en Takahiro Sakurai formaria part de l'elenc de l'anime? Jeje, doncs el temps m'ha donat la raó! No serà qui jo proposava peeeerò...


Kumo Tenka - Nakamura Yuichi (Gray Fullbuster - Fairy Tail, Kazuki Shiranui - Starry Sky)
Kumo Soramaru - Kaji Yuuki (Eren Jaeger - Shingeki no Kyojin, Finnian - Kuroshitsuji)
Kumo Chuutaro - Yonaga Tsubasa (Hazuki Nagisa - Free!, Komano Tsutomu - Chihayafuru)
Kinjo Shirasu - Sakurai Takahiro (Orhperus Fürst von Marmelade nahe Gorz - Meine Liebe, Kanda Yu - D. Gray-Man, Tentomon - Digimon i la llista continua...)
(Font: AnimeNewsNetwork i Txell)

Ole, ole y ole! Per ara, no en sé res més. Estaré a l'aguait que ahir, quan vaig veure el mail de la Txell, una mica més i caic de cul al terra de la taquilla xD.

Però la cosa no acaba aquí, nops! Pel que he pogut saber, la Srta. Nanae Chrono per fi té intenció d'acabar el manga de Peacemaker Kurogane (que ja era hora) i el capítol final auto-conclusiu tindrà alguna cosa a veure amb dos capítols especials de Donten i també estarà relacionat amb la seqüela, "Rengoku ni Warau", que se situa 300 anys abans que Donten i relata la història dels bessons Kumo i el nano protagonista que se'ls troba. Pel que fa a Rengoku, no en sé pràcticament res, la veritat... però que entre Peacemaker i Donten es faci un crossover pot ser apoteòsic! Imagineu-vos en Hijikata i en Tenka, tots dos junts, prenent-se un te tan tranquil·lament... pobre Hijikata xD (Font: Ramen Para Dos). Quantíssimes ganes tinc que s'estreni l'anime d'una vegada >w<.

A més, també podré finiquitar Peacemaker, que fa ANYS que està oberta i no hi ha manera... serà la temporada 2013-2014 la que tancarà un cicle en les meves compres de manga? Perquè, fa tot just uns dies, vaig acabar Deadman i estic a res de tenir Soul Eater al complert. Per fi, per fi tindré espai per a Kuroshitsuji i reprendre Claymore. Gràcies.

Aquest any pròxim pinta bé, molt bé. Per cert, segur que us hi heu fixat (jo m'he pixat de riure... lo que encuentra una en wiskipedia, jejeje): l'Orphe, de Meine Liebe es diu "Füsrt von Marmelade nahe Gorz", "von Marmelade", "MARMELADE". Es el Conde de la Mermelada!! Auf Erdbeeren, bitte. Que gran xD.

Eeeeen fin. Suposo que no ens tornarem a llegir fins l'any que ve. Així que acabeu de passar unes bones festes i que us vagi de conya l'entrada amb passi V.I.P pel 2014! Jo seguiré per aquí i espero que vosaltres també! Bis zum nächsten Jahr! I recordeu que SOU TOTS MOLT I MOLT I MOLT MACOS!! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Ai que algú acabarà perdent el cul per en Soramaru...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda