L'home de Cro, l'home de ma, l'home de nyó... l'home de Cromanyó, ei!

... l'home de Cro, de manyó no está fet de llautó ni de ferro cola-aat! L'home de Cro, de manyó no está fet de llautó ni de ferro colat!...

Eeeeeeeeeeeei! Bon Nadal, Tubercles! Un any més, la Mare celebra amb vosaltres aquestes festes tan nostres i tan cosmopolites arreu del món! Us desitjo de tot cor que tingueu uns dies tranquils, divertits, relaxants, únics... i que descanseu, tan com pugueu, que aquest 2013 ha estat llarg i, qui més qui menys, ha tingut els seus maldecaps. Afortunadament, aquesta vegada no hem de fer front a un món post-apocalíptic... ara que, tal i com estan les coses, quasi que una extinció en massa potser ens faria bé i tot. Whatever, alegria. alegria, que aquests dies són per compartir bons moments i regalets, regalets everywhere! Que sona consumista, dieu? Bé, potser una mica. Però què voleu que us digui, a tothom li agrada rebre quelcom. I si és quelcom necessari, millor. A mi, per exemple, St. Nicolau m'ha portat tot de coses que necessitava. Paraula. Res innecessari. Jo, a canvi, he preparat les postres per avui: mousse de pinya. El karma en estat pur: avui per tu i demà per mi ;). Ara, no us espereu una presentació de restaurant de primera, perquè no: d'on no n'hi ha, no en raja, què hi farem! xD

En fi, seguint la tradició nadalenca, aquí teniu un tastet del meu Nadal:


Aquí tenim l'equip al complet, esperant que la seva capitana entri en acció! Amb aquest pack nadalenc no haig de patir per la pluja, ni per la fredor als peus, ni per quedar-me en blanc quan parli en alemany amb mi mateixa (perquè sóc la única que m'entén xD). Ni tan sols m'haig de preocupar per perdre la posició perquè el meu flamant punt de llibre em marcarà el camí a seguir! És una cucada, en 3D. Ahir em vaig passar mitja nit movent el punt de llibre per canviar el punt de vista i exclamant entre rialles "Viu, fòssil, viu, fòssil, viu, fòssil". Más feliz que un tonto con un lapiz xDD


Si no en tenia prou amb les bambes de muntanya, ara també uns botins per perdre'm entre arbres i pedres, wiiiii!! Anar a la muntanya a buscar fòssils no és sinònim d'anar feta una pelleringa! Ara no tinc excusa: sempre a la última. Ja veig que m'hauré de buscar un look més Indiana Jones, a partir d'ara. Això o em busco un nas de pallasso ja que, segons me germana, les sabates ja les tinc xDD


Mitjonets calentonets pels dies de fred. A veure si funcionen al Jardí, que allò és un maleït congelador, qualsevol dia d'aquests, em trec les sabates i se'm cauen els peus del lloc. Demà les passaré putes a la expo...


Un diccionari d'Alemany en PAPER?! Però si som a l'era d'Internet!! Ja, sí, i? Sóc clàssica, m'agrada poder tocar les paraules, poder palpar-les: no m'imagino acariciant la pantalla de l'ordinador (no quan faig servir els diccionaris on-line, com a mínim, jujujuju). A més, tenia extres! Tota una llista dels verbs més comuns, amb les seves conjugacions i una plantilla amb ranures per poder veure, verb a verb, els temps verbals sense necessitat de tornar-te imbècil intentant desxifrar perquè hi ha participis que no surten amb el verb que toca i, a més, no estan alineats amb els altres!! (endevineu qui es va tornar imbècil intentant resoldre l'enigma? Jo, no, eh!)


Segur que l'envàs de la colònia us sona. És el mateix de l'any passat però re-omplert. Se'm va acabar la colònia, vam anar a la botiga i em van omplir el pot altra vegada. I tot sense necessitat de comprar un envàs nou, ni paper d'embolicar ni merdes d'aquestes que no serveixen per a res perquè, tots, ABSOLUTAMENT tots, acabem llençant-ho a les escombraries. I un ambientador per a l'habitació. Abans us deia que no hi havia cap regal innecessari, oi? D'acord, aquest sí. No tinc molt clar si es tracta d'una indirecta o és que els meus pares saben que m'encanten la taronja i la canyella (peeeeeeeeeer cert, avui per dinar tenim pollastre amb pera i canyella... aaaah, se'm fa va la boca aigua)  i van pensar "Per què no?".


I per últim, que no menys important (uix, si haguéssiu vist les meves sabates d'anar per casa, jujuju, al·lucinaríeu, estaven fetes pols, literalment: em queien a trossos per tota la casa, si fins i tot s'havia descosit el forro xDD), unes sabates d'anar per casa! Aquí es veuen roses. Però no, són de color salmó: és una diferència molt, moooooooooolt subtil... però per tal que no em diguin que porto una cosa rosa, faig i dic el que faci falta xD

I ja està! Bé, no, no del tot. Encara falten els dos o tres llibres que vaig demanar però que es faran esperar fins el dia 6 de Gener. Si és que la culpa és meva: el diccionari no era per ahir a la nit, sinó per Reis... però em feia més servei ara, així queeeeeeee... pa la saca! (eh, eh, que la meva germana i la meva mare a punt van estar d'estirar-me de les orelles perquè m'estava llegint el diccionari a la una de la matinada xD).

Bé, Tubercletes i Tuberclets, per ara ja està tot dit. Aquesta tarda ja cauran les postres, I pro-mise! Fins aleshores, passeu-ho molt bé, gaudiu de la família i recordeu sempre, sempre, sempre que... SOU TOTS MOLT I MOLT DOLÇOS!! I macos, i macos!!  Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda