Entre torró i torró, una equació!

Avui m'he passat la tarda fent res. Literalment. Tinc tanta feina, tants treballs i tants projectes pendents que he decidit tirar pel dret i ignorar les meves responsabilitats. Avui he estat mala estudiant, oh i tant! I qui en té la culpa? La Festa Major de la UAB. M'explico: si avui no s'haguessin congelat les classes a partir de les 13 hores, jo hauria assistit "Fòssils i Temps Geològic", hauria pres apunts i ara estaria passant-los a net. Però no, s'havia de celebrar la maleïda festa major. Conseqüències: després de tornar d'alemany i deixar la casa a punt per a inspecció, m'he enganxat al portàtil i m'he posat a fer feina... aviat, massa aviat. I m'he cansat. Ara ja no sé si seguir fent feina fins que m'agafi una embòlia i em quedi clavada a la cadira o deixar-ho estar i demà serà un altre dia. Bé, és evident que si sóc aquí desfogant-me la opció de treballar fins a esclatar ha estat declinada. Em sembla que això no em deixa en gaire bona posició... En fi.

Us deia que no he fet res en tota la tarda. D'acord, era mentida. Mitja mentida. Sí que he fet alguna cosa; el treball de Tafonomia, per exemple. No l'he acabat però sí que tinc la presentació del dimarts quasi, quasi enllestida. Però a mèrit zero, que porto fent-la des de mitjans d'octubre. Com tots els meus companys. Bé, uns més que els altres (if you know what I mean). Ha estat un treball dur. I no perquè fos difícil, que va. Més aviat perquè no tenia la més mínima idea de com fer-lo. Genial, eh? Va, que us situo. el tema és descriure un fòssil. Fi. Sembla fàcil, eh? Doncs ho és... sobretot quan has fet l'assignatura de Paleontologia a la carrera de Geologia. Curiosament, jo no he fet Geologia. Llàstima, oi? I així és la meva vida: una odissea constant! I direu "No pot ser tan difícil descriure un fòssil" JA! Vosaltres no heu fet Tafonomia, eh que no? Sabeu aquells treballs que semblen fàcils i que, quan t'hi poses, penses "Hòsties, això està tirat!"? Sí? Doncs ara penseu en la rèplica exacta a aquesta afirmació, aquella rèplica que tots els estudiants ens fem immediatament... no? Us sona allò de "Aquí hi ha gat amagat"? Ah, sorpresa! Passava el mateix quan la Montse Font et deixava anar perles del tipus "Vull deus! Vull deus!" quan sabia perfectament que tothom estava suspès. En fi, professors.

Heus aquí l'element dels meus mal de caps: una pedra amb petxines.
I a la pedra, li sumeu 9 treballs bibliogràfics més. Cert que ningú em va dir que hagués de ser fàcil però, feia falta tanta tortura? I demà a barallar-me amb la Grega pel Treball de Fi de Màster. Meravellós. Ah, calla, que no us n'he dit res, encara. Molt resumit: la Mare li comenta a la Grega que està interessada en el, diguem-ne, Projecte X. La Grega li diu a la Mare "Ah, sí? Sounds good". La Mare envia un mail a l'encarregat del Projecte X i li diu que n'està interessada. I l'encarregat del Projecte X contesta a la Mare amb un "Genial. Però la Grega també el vol". I la Mare, en una mostra d'autocontrol mai vista fins ara, no estimba el portàtil contra el terra. Total, que la Grega m'he la fotut per darrera, a traïció i sense remordiments. I ara em toca treure les ungles per apoderar-me del projecte. Fi de la història. Què us deia, abans? Ah, sorpresa!

I després de tan xerrar, era això el que realment volia explicar? Doncs no... però si no me'n vaig per les branques, no sóc jo. I el que us volia ensenyar és això:


Em ve una única idea al cap: penjats, a l'estil fuet de Casa Tarradellas. Des de que estic al màster m'he unit a més blocs sobre Paleontologia que no pas a blocs d'anime i manga en tota la meva vida. Curiós. I preocupant; em sento una mica stalker :S. Bé, mentre no em toqui pensant-hi, no serà il·legal. Ni estrany. Oh, per favor, necessito sopar. I després, el no-res. Porteu-vos i recordeu sempre, sempre que... tinc 9 treballs orfes que busquen pares; animeu-vos, que són bona gent! Ah, que no, oi? Ja, normal. Doncs res, com sempre... SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

En tinc un de més xulo però no el trobo. Fuck.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda