Tiramisú de Nesquik i regals de Nadal

Molt bon Nadaaaaaaaaal!! Per segona vegada consecutiva, us desitjo Bones Festes a totes i a tots!! Com s'ha portat el Tió? I el Pare Noel?! Heu estat bons i correctes? Per què jo he fet com sempre i m'he endut la grossa xD

Per començar, que un dels regals que em va caure, ni recordava haver-lo demanat xD. Aquest, en concret:


"El Círculo lo forman las Elegidas. La salvación del mundo depende de que consigan dominar sus poderes y cumplir su misión."

Fantasia, per variar una mica xD. Ara, sembla que tinc ull clínic per a les sagues llargues: aquest llibre és el primer d'una trilogia... n'estic fins al cap damunt de les trilogies! És que la gent no sap escriure llibres auto-conclusius!!??

Després em va caure això:


Ja m'ho esperava... però per Reis. En tot cas, en necessitava un: el que tenia, un molt maco d'un Beettle vermell, el vaig tirar d'alt abaix de l'escriptori... es veu que no tenia el fre de mà posat i se la va fotre pendent avall xD.

Un altre llibre que sabia sí o sí que cauria per Nadal, era el 5è de Cançó de Gel i Foc. Em vaig desil·lusionar una mica perquè m'esperava una totxana més important... total, són 1151 pàgines (sense comptar els apèndixs), tampoc n'hi ha per tant xD... el de 1Q84, en té 930 i pico i sembla molt més gruixut (i compacte, i compacte). A més, el de Tempesta d'Espases en té 1101. Per ser que es va passar anys escrivint, tampoc és la gran cosa!!... xD... nah, fora bromes; que escriure un història com la que en Martin està concebent no és fàcil.


I, com no podia ser d'altra manera per Nadal, colònia al canto! Imitació, tal com ho llegiu... imitació legal, això si. D'una botiga de La Maquinista que es diu "Equivalenza". És la rèplica barata de la Noa... mmmmh!


I ara la part que us interessa més, va... les postres!! Que si, que jo sé que ho esteu desitjant, que sé que ha estat el principi del títol de l'entrada el que us ha portat fins aquí, bandarres!! Mwahahaha!! 

A veure; tot va venir de RedLine, on una de les noies va obrir un post per a parlar de receptes de cuina. Entre una de moltes, un dels nanos del fòrum va posar la de tiramisú casolà... i se la vaig copiar vilment, juajuajuajuajuajua!!... però com que el cafè ecs, he fet una petita adaptació: l'he substuit per Nesquik, que agrada a tothom. La meva germana, quan l'ha vist, m'ha preguntat "Tata, què és aquesta lasanya estranya?!"... xD, que burra és quan vol! Però si es veu clarament que és un tiramisú!! Aquesta noia... apa doncs, aquí ho teniu Tubercles!




Quina gana, així de sobte, eh? Doncs ja us dic ara que estava boníssims!! Esponjós, flonjo, tou, ennuvolat, com en volgueu dir!! Ha estat bona idea canviar el cafè per la xocolata, me germana se'n llepava els dits! Ara, per acabar-nos'el serà un suplici. Algú s'anima? xD

Apa, que no vull molestar més. Bona tarda a totes i a tots... i vigileu amb el temps, que sembla que vulgui nevar! Ens llegim pròximament, que encara haig de posar la foto del pastís de me germana!! No us atipeu gaire... i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS! Encara que peseu dues tones, yaaaaai!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Hòsties, no sé què m'agradaria més tenir: si l'Arbre-Usopp o el Robo-Ninot... en Zoro 1

Comentaris

  1. Vale acabas de crear un postre que merece mi alabanza.

    El ratón estaría mejor con el mickey clásico, no con el moderno (no me gusta la mirada que tiene....mickey tiene la mirada sucia y pervertida; espera que le manosees xDD)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mwahahaha!! Por fin reconoces mi arte!! xD

      Fue bastante fácil, la verdad. Espera a ver el pastel de cumpleaños de mi hermana... se te van a salir las papilas gustativas de su sitio!! xD

      Elimina
  2. Y sí, parece una lasaña con demasiada besamel xD

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda