See you next week! - Capítol 23 + Gintama + Elf Fetish

Bé, bon dia a totes i a tots! Avui m'he aixecat amb les piles carregades (mentida) i tant aviat he estat ben desperta i amb la carona neta (una altra mentida), he encès el portàtil i m'he posat a escriure com una boja! (venga va! més mentides!). Avui l'entrada ve carregadeta, que haig d'explicar varies coses.

Comencem.

Primer de tot, l'screenshot que totes esteu esperant (no sé perquè collons dic "totes" si aquest bloc només se'l llegeix una persona a part de mi... i és un noi, o això em vol fer creure ?¿). En aquest capítol, els encarregats de l'anime, ens han volgut fer creure que el trio meravelles que surt van ser, en algun moment poc definit de passat, BFEAF o, dit d'altre manera, Best Friends Ever And Forever o, el que és el mateix: gays, gays everywhere! Total, que jo no m'ho crec... i vosaltres?

Capítol 23 - Aomine & Kise & Kuroko

Pobre Kuroko: ja ni als Déus es pot encomanar. Pobre noi.

Arriba un punt en que em fa mal mirar-me aquests screenshots! Si el fenomen fanboy amb Kuroko ja és bestial, és realment necessari que els encarregats de l'anime l'exagerin encara més? Vull dir, sabeu la de litres  i litres de sang que s'han perdut a favor d'aquest grup selecte (?¿) de jugadors de bàsquet i en contra de centenars d'altres que ho mereixen mil cops més!? xD Quanta injustícia al món! És que ningú pensa en tots aquells pobres oblidats que es passegen per les nostres pantalles sense pena ni glòria? Qui pensa en ells, huh? Qui!!??

Següent punt del dia: Gintama. A què treu cap? Doncs, deixant de banda que hi ha prevista una segona pel·lícula pel 2013... i esperem que aquest cop no sigui una recopl·lació de capítols, TORNA L'EMISSIÓ DE NOUS CAPÍTOLS!! Sí, Tubercles, Gintama torna el 4 d'Octubre amb capítols nous... suposo que seguint des d'allà on ho van deixar l'últim cop que ens van fer el troll del segle, espero. Així que imagino que a la nova saga ens trobarem amb el doble d'en Gintoki... jejeje. Així que, per anar obrint boca...





Si voleu confirmar que no menteixo (quan he fet jo tal cosa!!), un parell d'enllaços amb les news més fresques:


Per últim... i com a extravagància personal, hi ha una web que m'agradaria que us miréssiu. Us poso al corrent: fa uns dies, i sense cap llibre nou per a llegir, vaig tornar als clàssics; els MEUS clàssics, concretament. En aquest cas, la meva sàvia elecció va ser "El Silmarillion"... elecció de la qual me'n penedeixo a cada segon que passa, per cert. En fi, penitències personals a part... vaig topar-me aquesta web, que es prou entretinguda. Us recomano els enllaços "Mary Sue Story Generator" i "Badslash Story Generator" dins la pestanya "Foolerie".  Aquí la web:


Riureu de valent, segur. Jo vaig repetir dues vegades amb cada història. En fi, feu el que us surti. I ara, amb el vostre permís, me'n vaig a veure si el reshare de Yondemasu-yo, Azazel-san ja s'ha descarregat, que tinc moltíssimes ganes de veure el tercer OVA... jejeje.

Per cert, em toca recordar-vos que dijous, a molt trigar, tindreu en exclusiva l'entrevista a la futura estrella del panorama J-Rock arreu del món! Així que nos us impacienteu més i deixeu de menjar-vos les ungles fins als colzes, en res sabreu què pensa i què opina la ChocoReborn del món i dels seus problemes... o no, tot dependrà de com comenci la tarda, vés a saber. Feu el bé i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

ChocoReborn... espera, no! Que jo parlava de la Txell!! Tsk



Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda