See you next week! - Capítol 13

Ara que ja han començat les rebaixes, els de Kuroko se'n van de compres...

Capítol 13 - Midorima & Kuroko



Seriously? Cada cop tinc més dubtes sobre aquest anime, de debò; una de calfreds... En fi. Al final, amb tot l'aigua que va caure ahir, ha quedat bon dia i tot. Tant debò seguis així, l'estiu. Vull dir, ja sé que ha de fer calor, que a l'estiu el Sol pica però... vaja, fa falta que l'aire sigui taaaant asfixiant? Fa falta que faci mal respirar? No estem a la selva equatorial, la humitat d'allà NO ÉS la que hem de tenir aquí! Avui és un d'aquells dies prefectes d'estiu... encara que ahir les meves espardenyes acabessin fetes una esponja. Pobres. Sortia jo tan feliç del Funicular perquè estava ennuvolat i, evidentment, tenia el pressentiment que tindríem pocs visitants quan... BRUUUUUUUUOM! Un tro. I aigua. Poca al principi, i molta a mig camí del Botànic. Els primers minuts esquivava els bassals però quan vaig veure que rius d'aigua em perseguien per tota la muntanya de Montjuïc... bé, vaig desistir: si em mullava els peus, doncs mira, mala sort. 

Resultat: dues hores descalça per taquilla i el radiador a encès a tota marxa per assecar les espardenyes. A més, els texans no se'm van eixugar, ni tampoc la samarreta i em va tocar tornar a casa xopa fins al moll de l'os. No complaints.

Per cert, han estrenat un nou anime, basat en un ototme-game d'aquells que tant agraden a la Txell. La sèrie en qüestió es diu "La Storia Della Arcana Famiglia"... ja us podeu imaginar de què va la cosa. Sinó, Wikipedia Tot Poderosa. És un anime per noies, encara que a mi m'interessen més les veus... algunes. I ja que estic amb el tema anime (quan no?! xD), què en penseu de Mirai Nikki? Jo l'acabo de començar i no estaria malament tenir opinions complementàries. Així que ja sabeu: ara teniu alguna cosa a fer i per a comentar-me!! (també accepto suggerències per a Londres!).

En un parell de dies esbudello opino sobre l'anime aquest de la màfia italiana. Eh, no us ho havia dit? Sí, sí, la màfia... italiana. Espero que sigui de més qualitat que la que surt a Reborn, encara que tampoc em faig gaire il·lusions. I així queda la cosa. Aneu amb compte amb la calor!! I recordeu sempre, sempre, sempre... QUE ELS TUBERCLES ESTEM MOLT GRILLATS I SOM TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


A mi, el del pegat a l'ull, em fa una olor a home-llop que tira endarrere... ¬¬

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda