See you next week! - Capítol 1-2-3-4-5-6-7-8-9

Se m'ha ocorregut que, vista la manera en com acaben els capítols de Kuroko, us aniré deixant per aquí les "perles" finals amb les quals els productors de l'anime ens van "insinuant" quin peu calcen els protagonistes d'aquest entretingut anime esportiu xD

Apa doncs... (les imatges estan reduïdes, si les voleu en tamany complet, obriu-les en una altra finestra ^^)

Capítol 1: Kagami & Kuroko*



Capítol 2: Riko & Hyuga (aquest encara té cert sentit xD)



Capítol 3: Kise & Kasamatsu*



Capítol 4: Kuroko & Kise*



Capítol 5: Koganei & Tsuchida & Mitobe



Capítol 6: Izuki & Hyuga*



Capítol 7: Kawahara & Fukuda & Furihata



Capítol 8: Midorima & Kise*


Capítol 9: Kagami & Kuroko






*Mega gay o no? 

... Ainxs, por em fa el dia que aparegui en Kiyoshi xD. Ara, més por em fa el dia que senti parlar l'Aomine... perquè ell em cau com el cul però la seva veu em fa fondre fins a límits insospitats!! Sí, estic parlant d'en Suwabeeee!!! Kyaaaaaaaaaaaaa!! 

I ja està! Quan surti el pròxim capítol, us penjo el "See you next week!". Ens veiem aviat... MAQUES I MACOS!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Com a curiositat, ja han sortit els primers "Character Song": les d'en Kuroko, en Kagami i en Kise. Que coleu que us digui... T_T

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda