Porto uns dies... bé, pràcticament un mes, pensant que haig d'escriure alguna cosa, que no pot ser que tingui el bloc abandonat d'aquesta manera. I quan per fi em poso davant el portàtil i obro l'editor de text... no surt res. Em quedo en blanc mirant la paret, per altra banda, plena fins al capdamunt de fotos i imatges... i no em ve res al cap, ni una engruna d'inspiració. Els vídeos, les imatges, està tot molt suat ja. No és que vulgui ser original, no en ser ser daixò... però una mica de mà dreta no m'aniria del tot malament, la veritat.

Sona el despertador, m'aixeco, esmorzo, faig la feina de casa, encenc el portàtil, em planto davant el Word i intento avançar, ni que sigui mitja pàgina, amb la memòria del Màster, poso música, dino, torno amb el Word i la inacabable memòria, sopo, veig anime i me'n vaig a dormir. I així, cada maleït dia d'aquest maleït mes de Maig... menys el cap de setmana, és clar! Que no se m'oblidi el cap de setmana... blasfèmia! A treballar... i tot l'estiu pinta igual. Això de trencar amb la rutina és un absoluta i total merda. Vull... necessito... HAIG de ser productiva, i la vida no m'ho està posant gens fàcil, punyeta!

Total, que de la memòria tinc misèria i companyia. Falta mes i mig per entregar-la. Estic amb l'aigua al coll.

アカン!! アカン!! アカン!! アカン!!  No puc més! Veieu? Ni una entrada, com les Deesses manen, sóc capaç d'escriure!! A aquest ritme... uixs, acabo de recordar una cosa.



Jo la vull. I vosaltres? Quan em va arribar el missatge que a Kurogami la tindrien a partir de Setembre, em va fer un salt el cor! Us imagineu què podria ser, per a mi... PER A MI aquesta figura? Seria com, com... a~~~~~~~~ah, seria el paradís! En fi, somiar és gratis. Però la figura no: si alguna ànima caritativa vol fer una col·lecta i recaptar fons per a la meva futura no-figura d'en Kura... sàpiga que té tot el meu recolzament ^^.

I per acabar... ara que tinc en Kurama pul·lulant pel meu cap...



(no espereu gaire qualitat, que estem parlant de Blogger... i no patiu si passen dos dies abans no es carregui)

El primer cop que vaig veure aquest vídeo, amb la tarifa plana de Telefònica... sí, sí, TARIFA PLANA vaig trigar com una hora, UNA HORA en carregar-lo. Mai més, me l'acabo de baixar, i no m'ha costat més de dos minuts! Ciència, tot un món.

Apa doncs... tal i com ja he copiat més d'una vegada als de "El matí i la mare que el va parir"... SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Aquesta no se l'esperava en Karasu... li està bé, per malparit.

P.D: Si m'enrecordo, el pròxim cop penjaré el clip de l'últim single de BUMP OF CHICKEN:  Final Fantasy Type 0 OST ~ ゼロ~. És una joia!

Comentaris

  1. A mi em passa igual:cada cop que sec davant el document sembla que en comptes d'avançar, desavanci!!! Quién se me come las páginas?
    Aix, molts ànims

    ResponElimina
  2. Nyma:

    Puff! Ánims, dius! És una tortura, no hi ha manera de trobar les paraules. Pensa que he trigat tres dies en escriure la introducció, TRES DIES!! Sort que la resta no m'està portant tants problemes, sinó...

    A veure si baixa l'esperit sant i m'il·lumina una mica, ni que sigui perquè està rodejat d'un halo de llum... xD (ja sé, ja sé, és dolent l'acudit; no he dit ja que tinc les neurones fregides?).

    Total, que vull acabar JA!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda