Sant Jordi 2012

Bé, Tubercletes... estava navegant per la xarxa, visitant un dels blocs que segueixo i m'he trobat amb una entrada molt apropiada pel dia d'avui. I com que sóc mala persona, me la copiaré vilment, mwahahaha!! xD (aquí teniu la original: http://disquisitudes.blogspot.com.es/2012/04/meme-book.html). Per cert, tinc un parell de temes a la recàmera que JA tinc ganes de deixar sortir; a veure si m'ho puc fer venir bé... en fi. Comencem!

1. Llibre preferit quan era una mocosa? Tenint en compte que, la lectura forta, la vaig començar als 11 anys... mmmh, va haver-hi un, que vaig llegir a l'estiu com a part dels deures de català i em va agradar força. La resposta és EL CANT DE L'ESPARVER.

2. Què estic llegint ara mateix? Hum... acabo de venir del centre, de comprar llibres així que, tècnicament, res. Però la setmana passada estava rellegint EL MUNDO DE SOFIA.

3. Llibres en préstec de la Biblioteca? Nah, i no perquè no em vulgui estalviar uns quantes euros, no... és que em fa mandra baixar fins la biblio... i això de tenir el temps limitat. No, definitivament no estic feta per als préstecs xD

4. Mala costum a l'hora de llegir? Llegir-me sempre, SEMPRE, la última frase del llibre. És una costum com una altra, total, no m'entero de res. La frase que més em va impactar va ser "The scar had not pained Harry for nineteen years. All was well".

5. E-book? No, gràcies. No hi ha color, ni màgia.

6. Un sol llibre o diversos a la vegada? UN. La màgia està bé... però en petites dosis.

7. Han canviat les meves preferències des de que tinc un bloc? Fins on jo sé, no. Ara, vés a saber què pensen els altres.

8. El llibre que menys m'ha agradat aquest any? Hum, tant com no agradar-me... diguem que encara no li he agafat el truc, necessito una mica més de temps. LA CASA DE LA SEDA.

9. El millor llibre que he llegit aquest any? EL DESCOBRIMENT DE LES BRUIXES. Em va agradar moltíssim. Fantasia per adults... res de papallones i drames adolescents. Encara que... SEKIGAHARA 1600 també em va enganxar molt.

10. Puc llegir al bus (qui diu bus, diu metro, ferrocarril, Renfe i un llarg etc.)? Menys al sofà de casa amb la tele encesa, puc llegir a QUALSEVOL LLOC. He llegit a la platja, al parc, al cotxe, al vàter, al llit, a la cadira, a classe, esperant el bus, de peu al pas de vianants, pujant les escales mecàniques, durant el dinar del dia de Reis amb tota la família donant voltes al meu voltant... i vés a saber on més. I el què em queda.

11. Lloc preferit per a llegir? Mentre tingui un llibre que m'enganxi, m'espavilo amb qualsevol cosa, de debò.

12. Què penso sobre deixar llibres? Sincerament? Doncs que només conec una persona a qui li deixo sense passar por ni ànsia; als altres, m'ho penso, pateixo i no deixo de menjar-me les ungles fins que el llibre torna a mi en perfecte estat de salut.

13. Escric als marges dels llibres? Perquè no? No ho considero un crim. A vegades, tens una idea o entens alguna cosa del llibre que necessites plasmar sobre paper... i no en tens a mà. El llibre té pàgines en blanc... perquè no fer-les servir?

14. Idioma preferit per a llegir? CATALÀ, òbviament.

15. Què és el que em fa tornar boja d'un llibre? Hum... m'ha d'enganxar; ja sigui per la història, pels personatges o per totes dues coses. Però, sobretot, m'agrada que hi hagi un mínim de fantasia, MÀGIA! I que em faci riure (si pot ser, que no sigui de pena, si us plau xD)

16. Què t'inspira per a recomanar un llibre? Primer, que m'hagi fet sentir que formava part de la història; segon, saber els gustos de la persona; quin sentit tindria recomanar "The Lord of the RIngs" a algú a qui no li agrada la fanatsia? Cap.

17. Gènere preferit? FANTASIA, encara no ha quedat prou clar xD

18. Gènere que no llegeixo ni sota coacció (cosa que no vol dir que, algun dia, en un moment de debilitat, no ho hagi fet, claro está...)? BIOGRAFIES... no puc amb elles, les trobo avorrides, pesades i sense sentit per algú que no sigui l'autor.

19. Llibres d'autoajuda? Al igual!

20. Llibre de cuina preferit? El que es pot menjar? xD

21. Snack preferit mentre llegeixes? Menjar mentre es llegeix és perillós, poden caure engrunes! Però, com que a mi m'agrada viure al límit... TE, que si cau damunt el llibre, encara pot fer més mal. Pam!

22. Estic d'acord amb les crítiques des llibres que llegeixo? Si en llegís, potser ho sabria.

23. Idioma que t'agradaria saber per a poder llegir? Per anar bé, el de l'autor que ha escrit el llibre. Però, com que una de les meves escriptores favorites és alemanya... doncs ALEMANY.

24. Llibre més intimidant que mai hagi llegit? HARRY POTTER I EL CALZE DE FOC... quan en Voldemort recupera els seu cos vaig passar-ho molt malament... és clar que l'ambient no acompanyava; estava pràcticament a les fosques, una tarda negra nit, tronant i plovent... per no tenir por, eh? xD

25. Personatge de ficció favorit? Molts... tots nois. Però, compartint el primer lloc, SCIPIO, KIRTASH, ANGELO i HOWL.

26. Dolent preferit? DIOGENES PENDERGAST.

27. Llibre que m'enduria de vacances? EL SENYOR DELS LLADRESDOS VELAS PARA EL DIABLO o EL CASTILLO AMBULANTE.

28. Amb què perdo el nord quan llegeixo? Amb gairebé res... de vegades, em concentro tant que m'oblido de dutxar-me o de dinar, sopar... se'm pot passar per alt qualsevol cosa.

29. Adaptació preferida d'un llibre? EL SENYOR DE LOS ANILLOS.

30. Adaptació decebedora? Totes les pel·lícules de HARRY POTTER.

31. Major quantitat de "oh, money money" que m'he gastat de cop en llibres? Cosa de 113 € i pico.

32. Què seria el que em faria abandonar un llibre a la meitat? Que em caiguessin els ulls? xD

33. Organitzo la meva biblioteca? OH I TANT! Per tamany.

34. Em quedo els llibres o els regalo un cop llegits? Això de regalar llibres meus no va amb mi, no.

35. Algun llibre que hagi estat evitant? SELECTED TALES de Poe... és un llibre molt pesat de llegir; un conte em costa dies, no m'enganxa.

36. Un llibre que em tregui de polleguera? Si n'hi ha un, encara no l'he trobat... però ja arribarà el dia, ja.

37. Llibre que no esperava que m'agrades però ho va fer? THE CURIOUS INCIDENT OF THE DOG IN THE NIGHT-TIME. Molt, molt recomanable

38. Llibre que creia que m'agradaria... però no? LA MECÀNICA DEL COR. És una mescla de "puke rainbows" i "WTF"

39. Últim llibre inspirador que hagi llegit? Doncs no ho sé, a mi m'inspiren tots, la veritat.

I aquí acaba l'entrevista. Hi ha molts llibres entre bastidors, com són Memòries d'Idhún, Soy un gato, El Senyor de los Anillos, la Saga de Tinta, la Saga de Kvothe i molts més... però és que no hi ha espai suficient xD... però sempre us queda preguntar, no? Jeje...

Apa doncs, que gaudiu dels llibres que hagin caigut avui a les vostres mans!! Bona nit!! Ja ne~~~~~~~~~~~~e!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Només per al biblioteca, jo m'hi quedava; amb la Bèstia o sense ell, a mi plim!




Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda