GranOtaku2011 - Capítol 6 part 1

Mmmmmh, benvinguts, passeu, passeu! Aquí res no enyorareu! I cridarem! I molt riurem! Mentre GranOtaku llegirem! xD... PAM! Adaptació lliure de Sisa, jeje. De fet, porto una quants dies que, tot a la meva vida, són adaptacions lliures: el temps, l'espai, la presència, l'absència, jo... soy un ente metafísico en mí mismo! Però no em ve de gust anar més enllà.

I aquí estem.

Uix, abans que me n'oblidi: digueu-me tonta però ahir estava acabant de llegir "Beautiful Chaos"... i em vaig posar a plorar com una burra! Jo que esperava que el tercer llibre de la saga seria una merdeta, com els dos anteriors... i vaig, i acabo com una sopa. No porto bé els "adéus", està més que demostrat. En fi. Avui començo "Joc de Trons"... llàgrimes, espereu-me, que ja arribo!!

I tornant al tema... wiiiiiiiiiiiiiiiii! Un mes més, cau capítol de GranOtaku2011... encara que ja seria hora d'anar pensant en canviar-li l'any, no?... ... Nah! Apa doncs, aquí està la vostra dosi mensual d'amor propi i vísceres alienes.



Enllaç adicional (que MOLT té a veure amb GranOtaku)http://www.youtube.com/watch?v=DsTvLsxOR_M

A tot això, avui he acabat les pràctiques professionals obligatòries del Màster... cosa que em recorda que, txàn! txàn! teòricament parlant, el màster c'est fini! Només em falten les sessions de casos pràctics. És a dir, hores i hores de sentir molt bla bla i apuntar res res, mwahahaha! A partir d'ara serè una mica més lliure, el just i necessari per a reprendre GranOtaku a bon ritme i publicar un parell d'entrades que tinc a la recàmera... i que seran per... bé, no us dic res més, que sinó perd la gràcia (i una d'elles en tindrà molta, moltíssima!).

Doncs això, espereu amb ànsies els pròxims dies, que ja sabeu que aquí, les sorpreses venen totes de cop! I no us amoïneu per aquest temps de bojos que estem tenint últimament; ja he fet els tràmits necessaris perquè Sa Infernal Majestat, Senyor de l'Avern i Príncep de les Tenebres, us nomeni a tots... MOLT I MOLT MACOS! Ja ne~~~~~~~~e! 

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Us ho creieu o no, hi ha qui pensa que el DNA té forma de doble hèlix perquè té origen extraterrestre... sí, sí: fumats, fumats everywhere.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda