GranOtaku2011 - Capítol 5 part 2

I per a finalitzar el mes... una nova entrega de la vostra sèrie de misteri favorita...

 "Dos campanas, un muerto y el río que los separa - Parte 1"


Contrasenya: No n'hi ha.

A més a més, com a premi extra... GranOtaku2011!! Cada cop falta menys per a saber a què s'hauran de sotmetre els nostres nanos durant la segona prova!! A veure si algú s'anima i fa un dibuix maco per a celebrar el primer any de vida de GranOtaku2011, que a l'Abril celebrem aniversari!! Ho faria jo mateixa, però la gràcia és que surti dels fans... que sé que en tinc, no sigueu tímids!! xD

En fi, aquí teniu l'arxiu, Tubercletes i Tuberclets



Ens veiem!! I encara que no us ho digui cada dia, ni cada cop que deixo anar alguna de les meves perles al bloc... SOU TOTS MOLT MACOS!! Ja ne~~~~~~~~~~~~~e!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: By the way, estic pensant en re-decorar la meva habitació... perquè? Uff, el cel és massa blau pel meu gust, però voldria saber la vostra opinió; si heu de triar entre en Zura i l'Elisabeth o en Nobita i en Doraemon, quin dia de la setmana us vestiríeu de color groc?


Ha mort El Mite... mira que substituir-lo per AIXÒ (Gon)... és de ser inútiles!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda