Nalataia in Horrorland: Setmana 2

I un cop més, acaba la setmana; aquest cop, amb balanç positiu, sí senyor! Però no per a totes i per a tots. Com ja debeu saber, Megaupoad ha estat tancada per... sorpresa, els EEUU!! Ooooooooooooh, qui ho hauria dit!! T_T... han deixat a mig món amb el cul a l'aire. Aixì si, sempre en favor de la justícia i la igualtat... I QUÈ MÉS?! A qui volen prendre el pèl? Per què a mi no.

Per començar, tots els arxius LEGALS que tenia en el meu compte, s'han perdut en la inmensitat de la xarxa, cosa que em fa molta ràbia perquè em tocarà repujar-los i no tinc el temps ni, sincerament, les ganes d'haver de fer més feina perquè als Senyors del Santíssim Senat del Continent Veí els ha semblat adient guillotinar la llibertat dels altres. Gran feina, nois!

Que hi havia milers i milers d'usuaris Very Illegal People, altrament coneguts com a VIP?¿ Doncs és clar que sí! La xarxa n'està plena d'aquesta gent. I ho seguirà estant perquè hi ha continguts arreu del món que, si no arriben als usuaris via Internet, simplement NO-AR-RI-BEN! I punt. Ni SOPA ni Sinde ni òsties! Després, encara em pregunten perquè estic tan obsesionada amb demonitzar EEUU i la seva podrida polítca? De debò? És que no ha quedat prou clar?!

Jo sóc la primera en dir que si t'és possible comprar el producte, ho facis! Per l'amor de totes les Deesses: cada any em deixo una pasta en manga!! I si no en compro més, és perquè els que m'interessen no arriben aquí. I què haig de fer? Aguantar-me i deixar-ho etar?! Doncs no, em busco la vida! Soul Eater, One Piece, Kuroshitsuji... tots tres me'ls llegeixo on-line. I tots tres me'ls compro! I no són precisament econòmics.

Amb l'excusa de preservar els sempreterns Drets d'Autor (i, tots ho sabem, els de les empreses que hi ha al darrera, únic objectiu de les quals és enriquir-se més i més i més a costa de l'empobriment dels que han de treballar per a sobreviure), la única cosa que aconsegueixen és agitar i incitar encara més a les masses. Fins que a les masses se'ls inflin els collons i, igual que Annonymous, comencin a repartir estopa.

A part d'això, no ha passat res més. Res més important, vull dir. Crec recordar que cert ex-Ministre de cert Gabinet Polític de cert Dictador Espanyol la va dinyar dilluns. I com a persona que coneix una mica, només una mica la història d'aquest païs... tot el boom mediàtic-afalagador que hi ha hagut a causa d'això... bé, m'indigna bastant, tirant a molt. Però com que la poítica, en general, no és el meu fort i no tinc intenció de que comenci a ser-ho ara... corramos un estúpido velo. I aquí ningú ha dit ni piu.

I ara sí, parlant de la  meva setmana... puc estar agraïda (?¿) a totes les Deesses de l'Olímp perquè, per elles, el meu calvari estadístic serà perllongat en el temps. Així doncs, la meva visita regular a Lucifer només s'haurà de posposar uns dies més (espero que encara s'enrecordi de mi, fa tant que no quedem per anar de copes T_T). I, així, l'Infern candent m'espera amb les portes obertes. I jo contenta.

Aaaaaah, a part d'això, només em queda l'esgotament que arrosego des del dilluns dia 9... esgotament que tinc intenció de purgar del meu cos aquesta mateixa tarda... quina agonia.

I res més, Tubercletes i Tuberclets. Que passeu bon cap de setmana (i si teniu temps i ganes, penseu en mi, que jo no podré fer-ho... massa feina a la vegada!) i recordeu sempre, sempre, sempre que... JO TINDRÉ UNA ATOBE-MANTA I VOSALTRES NO!! xD

...SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Uix, que a gust dormir~~~~~~~~~~~~~~~é! 

[EXTRA]

 

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda