Mai, MAI digueu "no seran tan cabrons" perquè ho seran.

Molt bona tarda a totes i a tots. Per començar, us vull demanar perdó per avançat... perdó perquè ens els pròxims quatre mesos em veureu menys el pèl que al calb de la Loteria de Nadal... perdó perquè quan escrigui, ho faré amb ràbia i mala llet... perdó per moltes altres coses que passaran, segur, perquè la meva vida és així i no la puc canviar... i també perdó per totes les vegades que diré "No" a tothom, a qualsevol, a tots aquells que no ho mereixen.

Per posar-vos en situació, només una mica, us diré que el Treball Final de Bioestadística que havia de fer durant el Desembre de l'any passat... ara l'haig de fer pel 23 de Gener d'aquest mes. Només saben això, ja hauríeu d'estar estressats. Però és que la cosa millora! Sumeu al còctel de Bioestadística les Pràctiques Professionals pel matí, les Classes Obligatòries per la tarda i la Feina Ineludible els caps de setmana... i ja ho tindreu!!




Així està la cosa... negra, eh? Per això us demano perdó, perquè sóc un desastre de persona que s'ofega en un got d'aigua... que ni és got, ni té aigua.

Una altra cosa; jo obria aquest post per a posar-vos una imatge que em va fer moltíssima gràcia i que, espero, a vosaltres també. A veure, us sona la pel·lícula de Ghibli "Ponyo en el Acantilado" (崖の上のポニョ) de Miyazaki-sensei? Bé doncs, sembla que els de Bleach n'han fet la seva pròpia versió...




"Gin en el Acantilado" SÍ, PERO DE CABEZA!! >w<... boníssim! És genial!! Fins i tot el tinc de fons de pantalla... m'he rigut mil amb aquest Ponyo-fake. Ja feia dies que el volia deixar per aquí, però no acabava de trobar el moment... i tot maleint els de Bioestadística, m'ha sortit això a la pantalla i he pensat "I perquè no ara?". Així que per a vosaltres, amb tot el meu amor de Tubercle!!

Bé, maques i macos, passeu-ho bé ara que la Mare no hi serà per a vigilar-vos!! Abraçades mil i... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


I després diran que les rates fan yu-yu... bah, collonades! Nezumi for Presdient!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda