Nadal 2.0 - Tarta Colibrí

Allò promès és deute! Ja us vaig dir ahir que penjaria les fotos del pastís que estava fent per avui... i aquí les teniu (by the way, en super-hiper-mega qualitat gràcies a la càmera nova del papa ^^).


La meva mà, sempre al mig, com el Dijous xD. Per cert, no faig pas propaganda sobre marques de torradores, eh! Ha estat tot casual... 


Interessant la meva manera de posar el número, eh? xD Es que vam esgotar totes les lletres i números amb el Gio, jajajajajaja...

Bé, explicació ràpida de què veieu a la foto: massa de pinya+coco+plàtan i glacejat de formatge pel damunt... PAM! Està de bonaaaaaaaaaaaa!! El meu oncle diu que el glacejat és massa dolç pel seu gust, però ja ho té això, el glacejat: ÉS DOLÇ... només dir que porta un quart de quilo de sucre glass...

Ja us vaig dir ahir que ni de conya em quedaria una Tarta Colibrí com les Deesses manen... però la culpa la té el forn, que és una MERDA, en majúscules. Tot i així, haig de confessar que m'ho passo teta fent cosetes d'aquestes, ara, acabo amb el braç fet pols de tan barrejar i batre ^^U.

Apa doncs... いただきま~~~~~~~~~~~~す!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


"Donten ni Warau"... Nalataia approves it! Si us pica la curiositat: http://forum.egscans.com/showthread.php/1462-Donten-ni-Warau-Downloads

>w<... Tenka~~~~~~~~~~~~~~a-chan!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda