DRUG & DROP [D&D]

Bé, com ja us vaig dir a l'entrada anterior, Lawful Drug ha tornat sota el nom de DRUG&DROP. Tot i que el segon capítol encara no ha estat traduït a l'anglès, si ha estat traduït al xinès (como no!). No tinc intenció de deixar-vos l'enllaç al segon capítol perquè, igual que jo, no entendríeu una merda xD. Així que em limitaré a portar-vos la portada del capítol i totes felices ^^


És el millor que he pogut obtenir, doncs no he trobat la manera de guardar la imatge directament amb el botó dret... així que m'ha tocat fer un screenshot, i totes sabem coneixem els problemes dels screenshots ^^U. Anyway, quan es publiqui el segon capítol, us aviso.

I ja està... ens veiem aviat i recordeu sempre, sempre, sempre que... SOU TOTS MOLT MACOS! Apa, bona ni~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~t!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Hum... yaoi, yaoi everywhere!

EDITO (13/12/2012): El capítol 2 de D&D ja està en anglès a MangaFox!! A llegir-lo!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda