月の兎 [Tsuki no Usagi] - El Conill de la Lluna

Booooooooona tarda Tubercletes i Tuberclets! Avui, una mica de cultura nipona (i, perquè negar-ho, moments de lucidesa que tinc molt de tant en quant xD).

A veure, us sona de res allò que diuen al Japó de que hi ha un Conill a la Lluna que prepara pastissets d'arròs amb un morter? No? Si? Bé, doncs a mi si i, de fet, ahir hi vaig estar pensant (encara que no tinc gaire clar perquè, peeeeeeeeeerò...). El cas es que vaig consultar a la totpoderosa Viquipèdia i vaig descobrir que el famós Conillet no és més que una figura del folklore... de fet, pensava que hi hauria alguna història bufona al darrera, però no (o l'he sabut trobar). Total, que ho vaig deixar estar.

A les poques hores, quan el meu pare va tornar de la feina, em va dir "Has vist, Nalataia, que bé es veu avui la Lluna? Està molt a prop, i brilla moltíssim!"... i jo, feliç de mi, vaig sortir a veure la Lluna. Us estalviaré la controvèrsia que va haver-hi a casa sobre el perquè brillava tant i aquestes petites coses sense importància.

El cas es que, veient la Lluna, vaig recordar el tema del Conill lunar i els ho vaig dir als meus pares i a me germana. Per variar, a la petita de la casa li va importar ben poc, però als meus pares els va fer gràcia. I, en un atac sobtat d'agudesa mental, em vaig dir "Busca al totpoderós Google, a veure si trobes alguna imatge que et digui COM mirar la Lluna per veure el Conill (perquè no hi ha manera...)"... i així ho vaig fer. Aquestes són algunes de les imatges:




Aquesta és una Lluna normal, una catalana... però el Conill hi és igual, girat... però hi és!


Aquesta m'ha semblat bufona, res més. Si algun dia veig un Conill així a la Lluna... probablement m'amagaré ben endins la Terra, no sigui que ens envaeixin... i ja sabeu que poc m'agrada el rosa T_T

Seguim. Quan m'estava mirant les imatges del Conill a la Lluna, em va venir al cap una sèrie mítica, tan mítica com Sailormoon. I de sobte, ZAS! REVELACIÓ! Ja sé perquè la Bunny és la Princesa de la Lluna!! Perquè si hi ha UN Conill, i tenint en compte com de prolífics són, ha d'haver-hi, com a mínim, tota una civilització!! I mentre pensava aixó... ZAS! SEGONA REVELACIÓ! Conill en anglès és Bunny. Bunny en japonés és Usagi. I la Bunny es diu Bunny Tsukino... o lo que viene siendo lo mismo: Tsukino Usagi... en altres paraules...

TSUKI NO USAGI!

La Bunny és la Princesa de la Lluna perquè ella és el Conill de la Lluna (per molt lleig que soni). D'aquí que la Chibiusa sigui un petit Conill de la Lluna (chibi vol dir petit en japonés, i "usa" és l'abreviació de Usagi). Eh que si? Ara tot té sentit. Abans de riure de mi, heu de pensar que JO no sóc japonesa i, per tant, la subtilesa el missatge no em va arribar (està clar que els japo-nens si van pillar la idea).

Anys i anys veient Sailor, i ara me n'adono del significat ocult del nom de la Bunny... mai la veuré amb els mateixos ulls altra vegada. Aaaaaaaaaaaaaaaaixs.

Curiosa l'associació d'idees, eh? Jeje... estava com boja per publicar-ho i que totes i tots poguéssiu veure com de burra sóc sometimes xD... però feliç de la vida, amb dos ovaris!

Apa, com a homenatge al moment:







Ja se que no és Sailor... però es que m'encanta xD

I bé... poca cosa més. Bon cap de setmanaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!



I en nom de la Lluna, et castigaré! 


Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda