小悪魔ヘヴン [Koakuma Heaven] - Little Devil Heaven by GACKT

Hum... fa poc més d'una setmana que tinc el CD i sóc incapaç de deixar d'escoltar-lo... però! No és el CD el que em preocupa, és la CANÇÓ el que em porta boja. Bé, boja fins ahir, que em vaig mirar la lletra i va ser "WTF!!??". Només a Gackt li pot passar pel cap fer una cançó així i que li surti tan rematadament bé ... 天才.



Ah, un moment, que no sabeu de què parlo, oi? Hum, ja deia jo que feieu cares extranyes xD. Situem-nos, tots pelgats! Degut a un cúmul de circumstàncies, totes elles molt ben parides, la setmana pasada (el dissabte 15 més cocretament) va arribar a les meves mans un dels nombrosos CD de Gackt que existeixen al món (uno de tantos, ainxs...). En fi. Una de les cançons, 小悪魔ヘヴン, em va quedar gravada a foc el primer cop que em vaig tragar el CD sencer (encara que dir "gravada a foc" es quedar-se a mitges perquè, tenint en compte que no vaig entendre res, potser seria millor dir que em va sobtar... si, sobtar és la paraula). Total, que investigant per YouTube a veure si existia clip oficial de la cançó, vaig llegir alguns comentaris una mica pujats de to sobre el contingut de la cançó. Com a ment inquieta que sóc, em vaig dir "Yo también quiero hacer comentarios guarretes de Gackt"... vull dir "Jo també estic molt interessada per saber què hi diu a tant meravellosa cançó" (cola?... no, oi? Tsk). Així que, en un acte de pura curiositat (eso no me lo creo ni yo!), vaig passejar-me per JpopAsia.com i vaig buscar la lletra de 小悪魔ヘヴン... i el que vaig veure em va agradar!! Jejejejejeje.

I perquè us explico tot aixó? A veure, que no ho faig sempre aixó d'explicar coses que no venen al cas? Tsk, de què us estranyeu? En fi... Com que sóc molt bona persona (i totes, TOTES, volem que en Gackt ens faci tremolar del gustvibrar amb la seva música) he decidit estalviar-vos la cerca i deixar-vos aquí mateix la lyric de la cançó sexi (si, cançó sexi, cap problema?! Hum). Ara, com que estic en plan "no tinc ganes de fer res perquè ahir me'n vaig anar a dormir a les mil", no penso traduir-la de l'anglès al català. Para eso, Google Traductor. Pam!

小悪魔ヘヴン - GACKT

My curly hair brushed back
Moving up and down with wet lips
Being greedy Round 3 Round 4 Round 5 **
I'm an expert with my mouth (*^ロ^*) ***

The lack of affection is in the thickness of your wallet
I'm being patient (yes!) m(__)m

Being in love too, isn't comfortable
I'm doing my best (Yes!) (-_-#)
Trying our hardest at anything and everything
Because we're good women, yes!

Along with the pounding music
My wet hips go Upside Down
My favourite number is  6(*・Д・)9
Yes... No No No you're optimistic

In my very best set pose
"A serious boyfriend!? wow I'm searching!!(^_^)!!”
(It's true!)

It's not so hateful that it becomes unpleasant
I'm just in trouble (Yes!)
Trying our best at it over and over again
Because we're good women, yes!

Being in love too, isn't comfortable
I'm doing my best (Yes!)
Trying our best even if something's no good
We're good women, (aren't we?)

Doing something deep, I'm not young
I'm doing my best (Yes!)
Trying our best even if something belongs to someone
Because we're good women, yes!

(Adverténcia: El clip és una mica cutrillo, tirant a O_O... però a Gackt se li perdona tot! A més, tota la tonteria de la pantalla gegant darrera amb els passos a seguir mola (*^ロ^*))



Bé, aquesta és la skin del CD d'edició limitada pel clubs de fans de Gackt, Dears. Para la gente corriente y moliente, era aquesta altra:


A veure, tot i que cap de les dues es santo de mi devoción, m'agrada més la de l'edició limitada. Encara que la noia és tot maquillatge i potoxop, queda mona. A l'edició regular n'hi ha cada una ¬¬... mireu la de la dreta del tot a baix, heu vist quina boca?! No només la te torta, es que és E-NOR-ME! I la del mig!! és una palmera con cara!!! Aaaaai... afortunadas ellas, que Gackt las escogió, tsk.

Apa doncs, a gaudir de la cançó!! Ens veiem aviat i no oblideu que SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Aaaaaaaaaaaai, omá!

Comentaris

  1. Yo també porto una temporada amb els blogs abandonats~ pobres~ ;3;

    Hehe~~ com mola el video~~ Fe aixo en un concert te que ser genial~~ ^^

    Y be tu en el salon del manga vas de cosplay?? Owo?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda