GranOtaku2011 - Dia 1

Ja està aquí, ja ha arribat! Per fi, per a totes i tots vosaltres... GranOtaku2011!¡ Vaig dir-ho fa dies i semblava un somni... fa quatre, QUATRE dies que l'arxiu està al megaupload, encara no sé com he tingut la paciència d'esperar... però s'ha acabat menjar-se les ungles! Per fi... avui és el dia! >w<

El primer que haig de dir es que estic molt contenta d'haver començat altre vegada amb GranOtaku, encara que sigui sola. Cert és que la diversió no és la mateixa però... d'on no n'hi ha, no en raja XD. Intentaré que els capítols vagin sortint mensualment (afortunadament per a mi, ja tinc uns quants capítols escrits... uff! uff!)... però si triguen més, mira, mala sort ^^U.

Espero que no tingueu cap problema per a baixar-lo... però si en teniu, em deixeu un comment i llestos. Apa, no m'enrotllo més. A gaudir amb el primer dia!¡



Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!! 

P.D: Una ocasió tan especial com aquest bé mereix un logo guai!... 

- Jejejeje, el que no sabeu es que en tinc més, mwahahahahaha!¡
- ARA ja ho saben ¬¬...
- Merda Shuu! i perquè no avises?
- ... ... ... 

 No serveix de res córrer... els missatges voladors de GranOtaku arriben a tot arreu, mwahahahaha

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda