Jo també m'he sentit perseguida per un comerciant xinès a la seva botiga...

XD... més que l'entrada d'un post, sembla un grup de Facebook, jajajaja... ai, quines coses tinc, si és que sóc la canya!¡ XD
En fi, que la cosa no anava per aquí. Entro a blogger per explicar-vos que, ahir, en un dels meus actes rutinaris d'inspecció per Internet i afins, vaig topar-me amb un bloc d'una noia de Xile que, entre d'altres coses, fa tires curtes molt bones sobre Bleach (concretament "Molestando a Hitsugaya"), sobre què li passa a ella i, per si això no fos poca feina, també fa un còmic de producció pròpia, Akuma no Dragon. El còmic en qüestió encara no l'he llegit (primer l'havia de descarregar... i ja sabeu que el meu PC té problemes d'identitat, de gènere i de persona... XD), però les parodies sobre en Hitsugaya i sobre allò que li passa en el seu dia a dia, si... i em van encantar, paraula de Mare Tubercle!¡ De fet, no som tan diferents: ella ho dibuixa i jo ho explico exageraaaaaaaaaaaaadament... només canvia el mètode, jeje ^^. Com podreu comprovar en quant acabeu de llegir l'entrada, ja he afegit a la llista d'enllaços el seu bloc, així que us toca visita obligada!¡ També veureu que he canviat l'ordre dels gadgets i, també (muy a mi pesar) he tret la imatge de l'Ulquiorra i la Orihime (el vídeo no... això si seria massa pel meu pobre cor!¡). No sé si faré més canvis (kit kat: estic escoltant "Primavera in Anticipo" de la Laura Pausini, un directe, i al final de la cançó, va i diu "Fare l'amore stanotte"... O__OU... vaya por Dios... XD)... bé, com deia, això dels canvis: es que, tenir, tinc moltes idees, però cap d'elles m'acaba d'agradar i, a més, les plantilles tampoc són per tirar coets... bah, és igual.
I per cert, ja heu vist Yakumo ?¿ Si no ho heu fet hauríeu, que al capítol 6 hi ha "fanservice"... i ho poso entre cometes perquè, el que surt i res és, pràcticament, el mateix però mira, menys et dóna una pedra, jejeje.

Altra cosa, com se us presenta el Nadal?¿ Impacients per rebre les postals?¿
- A veure, Nalataia, siguem seriosos per un moment, ejem: tu creus, de debò, que la gent estarà pendent de les postals quan, en realitat, el que interessa són els regals, els torrons i el no anar a classe!¡?¿... 
- ¬¬... jo, vale... ja sabeu que m'emociono molt, si tothom fos tan feliç com jo, doncs si... a mi m'agrada rebre postals, el problema es que ningú me n'envia cap ;-( sniff sniff... 
- N'envies tu, com a mínim?¿
- Oh i tant!¡ Per mail... i molan mazo, colega!¡ Bé, menys la d'aquest any, que està poc treballada, ja se sap, ejem: crisis --> treballes més --> neurones cansades --> menys temps --> menys imaginació --> postal més cutre. Simple. Tot i així, tinc l'esperança que agradi.
- Ah, si?¿ I això?¿?
- Això?¿ Jo d'això en dic humor subtil...
- O__o ja, si.
Doncs com anava dient abans que algú m'interrompes, eh?¿!¡ (¬¬ --->) que espereu d'aquest Nadal?¿ És gaire llarga la llista?¿ Espero que no, que la pensió per ex-combatent de guerra de la Mare no dóna per tant... a més, encara no m'ha arribat la indemnització de Lay's per haver-se confós de Tubercle: mira que cuinar al Pare Tubercle... ja pensava que em quedava sola, sort que em vaig topar, com qui no vol la cosa, amb en Kurama (no, no, i ara, no penseu que els seguia; no sóc una stalker!¡ només va ser casualitat que coincidim a la mateixa perruqueria... jo quina culpa tinc si les perruqueres no saben com tractar el meu cabell i haig de beneficiar-me dels serveis d'un bon barber!¡ i que hi farem si, casualment, jo m'estava capbussant a l'estany del Jardí Botànic on en Kurama va a passejar cada dia... nscht, atzar, pur atzar...)...
- Atzar?¿ Estaves coberta de nenúfars!¡ Però si els empleats del parc em van dir que anés amb compte, que alguns visitants pèl-rojos havien estat atacats al costat de l'estany!¡ "Un monstre", això van dir!¡ Atzar... ¬¬
- OwO... jejejeje. No exageris... però si va ser divertit...
- Si, sobretot quan vas sortit de l'aigua o, més aviat, quan en van haver de treure perquè t'havia entrat un peix a la canya que feies servir per respirar, jajajajajajajajaja XD
- >O<... això no es diu Kurama!¡ Ets dolent...
La qüestió és: aneu amb compte amb el que demaneu, o amb la quantitat, que no esta el horno para madalenas!¡ Feu com jo: aneu apuntant-vos què voleu al llarg de tot l'any i, a mitjans d'Octubre, comenceu a insinuar. Així, quan arribi Novembre, podreu anar deixar la llosa amb tot el seu pes sobre qui sigui que us fa els regals... d'aquesta manera, vindran les presses, no hi haurà temps per triar que SI i que NO i, amb una mica de sort, us caurà el 75% del que teníeu apuntat. I si sou encara més perspicaços, fareu una marca prou evident sobre allò que més us interessa, no donant peu a possibles equivocacions futures, ja!¡ Heu vist quin pla més ben traçat?¿ Són molts anys de pensar i perfilar el pla... llàstima que trigués 20 anys llargs en adornar-me'n, sinó... nscht... XD. Jo, quasi sempre, demano llibres... m'encanten els llibres. Aquest any (y para satisfacción mía) he vist a l'FNAC el llibre de "El Castillo Ambulante"... i, com que no en tenia prou només amb al pel·lícula d'estudis Ghibli, també he volgut el llibre, jejeje. Howl, matteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!¡ I també n'hi ha d'altres, però no els recordo...
- Segur?¿ Va, que n'hi ha un que si... pensa, pensa...
- Hummmmmmmmmmm?¿ AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!¡確かに!¡ Si, si, si, si, si!¡ Mireu, mireu, és aquest:



>w<... tinc unes ganes de tenir-lo entre les meves mans altre cop!¡ Hi havia rèpliques de cartes entre diversos científics de l'època... i esquemes!¡ I un munt de coses increïbles!¡ kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!¡ brrrrrrrrrr, tranquil·litat, tranquil·litat. 
De fet, ara que em miro la llista de nou... SÓN TOT LLIBRES!¡ I no només estan els meus, sinó també els que es demana la mama... que me'ls penso llegir igual (si us plau, si us plau, que algú li regali el de "Pantano de Sangre"... si us plau, que tinc mono de Pendergast!¡!¡)
- Per cert, voleu un consell?¿ poseu un Aloysius Pendergast a la vostra vida.
- Mmmmh?¿
- Eh?¿ Ajajajajajajaja... glups...
Doncs això, que si algun dia em voleu fer un regal (que ja aniria sent hora, eh ¬¬), poseu-me un llibre al davant i serè la Tubercle més feliç del món. I si és gènere fantàstic o policíac, millor encara.


Bé, he començat parlant d'un bloc nou, he seguit amb el mini-paràgraf de Yakumo, postals, llista de Nadal i he acabat parlant de llibres. No us queixareu, eh!¡, que avui ha estat variat, variat... i, a sobre, l'entrada del post no res a veure (uuuuuuuuix, que estrany XD). Doncs apa, pròximament, la postal de Nadal (l'enviaria personalment a tothom, però em falten mails... coses que passen, però no patiu, que la tindreu aquí, al bloc de la vostra Tubercle favorita ^^). I, després de pensar-ho molt, durant molest hores i dies, he arribat a la conclusió que SOU TOS MOLT MACOS!¡ じゃね〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜.

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


P.D: Quasi se'm passa... com és el primer cop que en parlo, us deixo l'enllaç del bloc que us deia més amunt ^^U



En el fons, m'agrada patir... totes sabíem que era impossible i, tot i així, seguíem pensant que el miracle arribaria... il·luses...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda