Estrenem mes... ja està aquí el desembre congelat!¡ (i mai més ben dit...)

Apa, avui estreno mes amb post... i amb flors i galetes (sí, sí, n'he fet, i no vulgueu saber com han quedat... és massa lleig). En fi, dir, dir, no tinc res a dir... estic falta d'idees (uuuuuuuix, que estrany!¡ XD)... ah, no!¡ un moment, que estic tenint una revel·lació. Fa un parell de dies, vaig topar, com per casualitat, amb el primer dels OVAs de Kuroshitsuji: Ciel in Wonderland. Boníssim!¡ Bé, doncs us l'he buscat per YouTube (de fet, jo el tinc en .avi, però si el penjo estarà maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa estona per carregar, si ho faig per YouTube, no. No patiu, que el fansub és de fiar ^^... o això crec, el cas es que està molt bé... i és molt divertit). Apa, per a vosaltres, Tuberclets!¡





 

Espero que us agradi molt, molt i molt (el següent OVA ja ha sortit... però no és la continuació, de fet, el títol del pròxim és "Benvinguts a la mansió dels Phantomhive"... crec que la continuació de "Ciel in Wonderland" no sortirà fins al 5è OVA... ens toca esperar, però ja us mantindré al corrent, si?¿ ^^). Ja sabeu... SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

























Si es que no importa QUÈ es posi, NO IMPORTA!¡

Comentaris

  1. Nalataia!
    Mersi per pasarte pel meu blog, la entrada que as fet ma resultat interesant ja que lu de ciel in wonderland esta molt be ^^
    be, ja em passare en un altre moment que tingui.
    Un petonas^^

    Apa ciauu!

    Att: Nami

    ResponElimina
  2. Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

    - Daniel

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda