Romeo X Juliet

Ho sento, Tuberclets, m'he enamorat d'aquest anime. No he pogut evitar-ho. I mira que sabia COM acabava... però res, la banda sonora ha estat més forta que jo. Dues versions: l'anglesa i la japonesa. Us deixo les dues (encara que l'anglesa serà moooooooolt més fàcil d'entendre, de debò).

You Raise Me Up - Lena Park



Inori ~ You Raise Me Up ~ - Lena Park



Per cert, Tubercletes, l'heu de veure, encara que només sigui per en Tybalt... mwahahahahahahahahaha!¡ Com està!¡ I a qui no sabeu QUI li dóna vida?¿ Eh?¡ Eh?¿ Ho sabeu?¿ No?¿ Doncs ja us ho dic jo... en Okiayu Ryōtarō, altrament conegut com a Kuchiki Byakuya, Kunimistu Tezuka, Kaku (sí,sí, el de "Canó de Girafa!¡" XD... innocent, no pots guanyar a en Zoro!¡), Soma Shigure, Hisashi Mitsui, etc... Byakuyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!¡ >w< quina emoció quan en vaig reconèixer la veu... どきどき ... jejejejeeeeeeeeee. En fi, que segur que us ho sabeu de memòria, segur, peeeeeeeeeeeerò...  SOU TOTS MOLT MACOS!¡ じゃえ.

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Jujujujuju... surt poc, MASSA poc... ncsht, és una pena...

Comentaris

  1. ROMEO x JULIET!
    Es mol guapa el anime pro encara no l'he acabat T.T,,
    el vam cumensa a beure amb la meba germana la Robin, desde que bas penja lu del saló del mangga.
    Aviam cuan pudem l'acabarem! ^^

    Att: Nami

    ResponElimina
  2. Nalataiaaaaa!!
    Hola, haha ja e tornat!
    Uaaaa, desde que vaig veure les fotos del salo del manga de Romeo X Juliet, que m'hi vaig aficionar hahaha pero encara no l'he acabada u.u'
    aixo si, m'enanta! per cert, la canço aquesta de You rise me up magrada moltiiiiiisim!!
    (quina merda no puc posar accents TT)
    bueno, ja ens llegirem ;)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda