Plouen llibres del cel... literalment

<< 5.00 AM - Estava jo tant tranquil·la dormint quan, inesperadament, han caigut el cel, els núvols i les estrelles, TOT, a la meva habitació... al terra de la meva habitació, concretament. Just davant del meu llit, per ser més exactes. Damunt del meu pare, per ser correctes... ... ... ... i s'ha fet la llum >>

Així HEM DESPERTAT aquest matí a casa meva. Fins i tot la marmota de ma germana s'ha aixecat a veure que passava. Ens hem quedat de pedra. Resulta que l'estanteria dels llibres ha cedit... a les 5.00 del matí. Encara podem donar gràcies a les Deesses, si arriba a ser més tard, posem... QUAN M'AIXECO JO, no ho explico, de debò. A saber quants quilos hi havia acumulats... m'he espantat tant que no he pogut dormir-me de nou... ara mateix, tinc una tassa de te carregada fins al cap damunt de cafeïna... sense això, no aguanto.

El cas es que, vés a saber a QUINA hora ha cedit. Ha caigut en el moment en que el meu pare ha obert la porta... i encara sort que no estava sota, sinó... bé, doncs com deia, quan ha obert la porta, ha començat el desastre: de cop, enmig dels meus somnis, sento BOOOOOOOOOM!¡ CLAN!¡ NYIIIIIIIIIIC!¡ (és a dir; llibres caient, vidre del marc de fotos fent-se trossets i vidres essent arrossegats per la porta... tot, en aquest ordre). He pensat "No, no ha estat la tauleta de nit. Un rellotge NO fa tant escàndol". He sentit a la meva mare "Eh?¿ Què ha passat", i després el meu pare "Ha caigut alguna cosa". S'ha fet la llum... i hem vist la tragèdia. Automàticament, m'he portat les mans a la boca i he ofegat un crit de sorpresa. Ha estat alguna cosa així com "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah"... i després, de manera lògica i evident, he girat el cap cap a l'estanteria amb els còmics. He pensat "Els haig de canviar, els haig de canviar". Evidentment, tots tres hem pensat el mateix. Ja els he dit als meus pares que, si arriben a caure els còmics, em moro. Per sort, l'estanteria que els sosté des de fa, no sé... uns 10 anys?¿ si, 10 anys, ha aguantat bé... i mira que en complirà 16 a finals de mes!¡ Ja no he pogut adormir-me, així que m'he liat a endreçar els llibres i a ressituar els còmics. Com a conseqüència, he perdut una estanteria (bé, dues): una, la dels llibres, l'altra, la del moble de l'escriptori, abans buida i, ara, amb els còmics de Kenshin, Yu Yu, Gravi, Chobits i PeaceMaker. A l'estanteria dels còmics (la de sempre, vaja) només hi tinc One Piece, Fruits i Claymore...

Serà qüestió de comprar una estanteria com les Deesses manen... o un moble sencer. Si, millor. Això si, el territori ocupat per l'escriptori s'haurà de reduir o no podré entrar a la meva pròpia habitació... i no vull estar d'okupa a la de la meva germana, que fa PUDOR a vainilla de l'Yves Rocher... Mare meva, quin matí... ara, però, haig de dir que l'he aprofitat: no només he reorganitzat l'habitació, sinó que també l'armari!¡ Allí on tenia el radiocasset, hi he deixat els llibres... i el radiocasset al llit de dalt de la meva germana que, de fet, és on ha estat els últims anys. I ja que estava amb l'armari, he dut els apunts que em quedaven a casa a l'armari de casa de la meva àvia. Endreçats estan millors (tots menys els de Sanitària... eh, Kumba?¿ encara espero que els vinguis a buscar... ¬¬) i allí no emprenyen. Aaaaaaaaaaaaah! estic petada!¡ Només em queda fer la feina de casa... ah, no, espera!¡ que ja està feta... sí, sí, sí. Ja que m'aixeco aviat... no?¿ A més, havia d'anar al metge a demanar hora. I jo que aquesta tarda volia anar a Bebe-Té i, a més, mirar els possibles-llocs-per-sopar el dia 16... joooooooooo. Doncs ho deixo per demà.

I canviant de tema de maner radical i descarada... sembla que per fi podré veure Strong World amb subtítols en català!¡ >w< xiiiiiiiiiiiiii!¡ Sembla que el segon enllaç funciona. No passa res si no m'enteneu, penseu que li vaig explicar a la Kireko el divendres per la tarda i, ahir, quan vaig anar a casa seva, li vaig haver de dir de nou (ops!¡ sabeu què?¿ m'estima molt, massa, diria jo!¡ fa uns dies va anar a Norma i em va comprar el 53 de OP... i no se'l va llegir!¡ no va voler fer-ho abans que jo!¡ i mira que jo SI ho vaig fer amb alguns llibres seus... cal dir, també, que jo estava sota coacció, o me'ls llegia o em podia donar per morta... ara, tenint en compte la situació general, no sé que m'estranya més; que la Kireko m'estimi fins l'infinit o que jo no hagi mort de por encara?¿)... per tant... Mireu, resulta que a Animelliure, hi ha un fansub que ha subtitulat Strong World en català i, quan ho vaig veure, em va fer moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiíssima il·lusió i vaig començar a baixar els arxius... el problema va venir quan, al baixar la segona part, no se'm carregava bé: de 400 i pico de megues només en baixaven 300 i pico de "ks". I així estic ara... baixant de nou la segona part per poder completar la pel·lícula... haig d'unir les parts... sigh sigh... Posraé l'enllaç per si la voleu baixar (bàsicament, ho dic per vosaltres tres, Nami, Robin i Kireko):


La descàrrega és per Megaupload... o per ed2k (e-mule i similars), encara que no ho recomano, perque sempre hi ha poca gent i, a més, crec que també hi ha problemes: a mi no em deixava carregar l'enllaç i em deia que l'arxiu no era vàlid. En tot cas, si teniu problemes, ja buscaré la manera de fer-vos arribar el film (amb la Kireko ho tinc fàcil... Nami, Robin, ens haurem de trencar el cap si passa el pitjor ^^).

En fi, Tuberclets, així ha estat el meu matí... i així l'he explicat. Per cert, i per qui pugui venir, el Saló del Manga d'aquest any se celebra durant els dies 30 d'Octubre fins l'1 de Novembre a la Farga de l'Hospitalet (vaja, com sempre ^^). I el dia 29 és el DIA DE L'ENTRADA GRATUITA SI, I NOMÉS SI, VAS DISFRESSAT, així que ja sabeu. Portaré fotos, no patiu... com sempre. Per a més informació...


Apa doncs, ja ho sabeu. En fi, ens veiem aviat i, com sempre... SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwwww!¡ Ja neeeeeeeeeeeee.

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

 
De debò, no us ho recomano gaire...

P.D: La peli·lícula de Strong World es veu a les mil meravelles... i llegir el subs en català és tot un goig. ^^

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda