Més tonteries

Doncs... últimament m'avorreixo molt. I dibuixo. Agafo el primer manga que em passa per davant la mà (que no són pocs) i pim, pam!¡ A vegades em costa més, d'altres menys però sempre resulta igual de frustrant quan em passo tres dies i tres nits per intentar dibuixar UN SIMPLE I INSIGNIFICANT ull... en fi, sol passar. Això si, quan em surt, m'envaeix una alegria interna!¡... em venen unes ganes terribles de trucar a la meva profe de plàstica de la E.S.O i dir-li "Què?¿ Encara segueixes pensant que el Zafra es mereix l'excel·lent més que jo!¡?¿"... mmmh, bruxia ¬¬... en fi, us deixo els dibuixets aquí, ne?¿ N'hi ha un parell o tres més d'en Kurama però els altres són de Pecaemaker Kuroagne i Lawful Drug (hauria dibuixat a en Rikuo... però les seves cares són de tot menys còmiques ^^U). Apa, vosaltres mateixos...










Espero que us agradin molt, molt i molt ^^.... i ens veiem aviat!¡ Per cert, que ja tinc estanteria nova!¡ Xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!¡ Ja us en faré una foto. i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!¡ Ja neeeeeeeeeeeee

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Tant de bo aquest fos meu.... aaaaaaaaaaaaaaaai

Comentaris

  1. mencanten tosts el dibuixos son molt macus!
    be tinc pressa ia em turnare a passa a mes tinc son O.o·
    Adeuu!

    Att: Nami

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda