Alguna cosa semblant a "Redempció"... (sí, sí, copiada descarada de "Algo parecido a "Cenicienta"" XD)

Com dir-ho... Nyma, si t'he ofès... DOS PIEDRAS!¡ Cuenta chistes mas buenos i no hauré d'usar-te com a exemple de persona poc agraciada pel do de l'acudit XD jajajajaja... en serio noia, es que no sols tenir gràcia, i, per molt que tu diguis que la Kireko i jo ens dediquem, únicament i exclusiva, a humiliar-te quan estem les tres soles... saps que NO ÉS CERT... si no tens gràcia, quina culpa tenim nosaltres, eh?¿

Si es que no sabes... hauries de fer com la Kumba: no mesclar-te en les nostres bogeries, així no en sortiries escaldada

... Si en el fons, jo t'estimo molt, ja ho saps: encara que siguis pesada, encara que sentis repicar campanes i no sàpigues d'on, encara que ens aixafis la sorpresa d'aniversari dient que et trobes com el cul i, al final, ser jo la que estigui per tirar-la a les escombraries, encara que et passis d'insistent amb les fotos, encara que sigui tan neuròtica, encara que sempre, SEMPRE vulguis assegurar-te que arribo bé a casa (ah, no espera, que això és ser PESADA i NEURÒTICA a la vegada...).

... Encara que tingui certs prejudicis per algú molt proper a tu, encara que pujar fins a casa teva em rebenti els pulmons, encara que em facis explicar-te una i altra vegada com fer servir el blogger, encara que... vaja, suposo que ja veus per on vaig, no?¿... T'estimo igual Nyma, i això no canvia. Nops

És impossible no fer-ho!¡ Si la Kireko em pot estimar tant essent un monstre com sóc... jo també et puc estimar a tu ^^...

De fet, no fa pas gaire, la Kireko em va dir "Como una cosa tan mona puede tener tan mala leche >w<?¿"... totalment d'acord (menys amb la part en la que em diu "mona"... pero vaya, Kireko es Kireko...  a aquestes alçades, ja no la podem canviar).


I què més?¿ Què més?¿ Doncs, doncs... que avui al botànic feia un fred que pelava el collons!¡... serà per això que, en mi, no ha tingut gaire efecte?¿ XD No, no, parlant en plata, allà dalt hi passava una rasqueta que Déu n'hi do... estava dins la expo i tenia les mans glaçades. Quan he sortit a esmorzar... brrrrrrrrrr, que malament ho he passat, ni tan sols la porta oberta m'ha servit per aturar l'aire... en fi...

Aps!¡ Cert!¡ Kireko, estic baixant Kare Kano... EN CATALÀ!¡ Vaja, dual, si més no... i, ja que hi som, baixaré de nou Escaflowne (que la versió que tinc en japonès subtitulada per l'Amèrica llatina no mola gens... i ja em tenien acostumada a sentir a en Kurama quan escoltava a en Van >w<) jejeje... apa, that's enough for today!¡  じゃねえ. I ja sabeu que...SOU TOTS MOLT MACOS!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!! 








































Soul estaaaaaaaaaaaaaaaaà!¡... com està Soul!¡ くくくくくくくくく

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda