Katekyo Hitman Reborn!

Uolaaaas!¡ Doncs mireu, com que estic obsessionada amb Reborn! i tal... us penjaré alguns dels OP's i ED's que més m'han agradat... cosa que no té per què a veure amb la cançó, que n'hi ha cada una ¬¬...

En fi... és poca cosa i no gaire treballada, per tant, jejeje. Don't blame me!¡I mira, per més redempció, us els posaré en ordre...

"Boys & Girls" per LM.C. Opening 2




"Dive to World" per Cherryblossom. Opening 3



"Funny Sunny Day" per SxOxU. Opening 7



... només UN comentari... Squalooooooooooooooooooooooo>w<

"Listen to the stereo" per Going Under Ground. Opening 8 (és difícl trobar-ne un de bona qualitat ja que el YouTube ha suprimit el so per drets d'autor i totes aquestes òsties...)



"Sakura Addiction" per Hibari Kyoya & Rokudo Mukuro. Ending 5 ( és dolent del cagar... però sentir-los a ells cantar... s'ho val XD)



"Stand Up" per Lead. Ending 6



"Sakura Rock" per Cherryblossom. Ending 10



"Gr8 story" per SuG. Ending 14



En fi, això és tot. N'hi ha un altre que... no està malament però la lletra en anglès que SI es pot entendre és com ridiculilla... i no se si penjar-lo. El cas , però, es que les imatges que es mostren estan molt bé... huuuuuuuuum. Va vinga, no seré rància ^^

"Famiglia" per D-51. Ending 15 ( fixeu-vos en el minut 1:08, a baix a l'esquerra... XD... Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!¡ jajaja, és el puto amo!¡)



Apa, ara si... que us aprofiti!¡ I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwww

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
















^^

Comentaris

  1. Nalataia!!
    Bon dia... bueno bona nit hahaha
    una coseta, cuan tinguis un moment podries explicarme com t'ho vas fer per posar el rellotge, siusplau?
    Esque vull començar a apañarme amb això dels blogs, però entre que la meva germana ho fa tot i cuan intento fer jo alguna cosa no m'ensurto, pues casi que no haha
    y com que crec que tu ets una experta en això em preguntava si timportaria explicarmu xdd


    Moltes gracieees!!
    Ens veiem ;) adeu maca!

    ResponElimina
  2. per cert, son cla Leidy Robin des del blog de la meva cosina ;)

    ResponElimina
  3. Nalataia yo si que soc la Nami sense passarme pel blog de la meva cosina com fa aquesta de la Robin huhu,, uy si llegeix aixo :P
    percert yo me apañat pel relloge pro niabbia un de mol monu pro no le pugut pusa pk no surtia gaire bee...

    pero uenuu xddè


    un petonas makka!

    Att: Namii

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda