Preguntes sense resposta

- Per què la impressora fa sorollets quan endollo l'ordinador?
- Per què l'església catòlica s'entesta en dir que Jesús va morir verge, si tots sabem que es tirava a Maria Magdalena?
- Per què la meva germana es nega a deixar-me penjar un vídeo seu aquí, al bloc, quan ella té facebook i hi penja fotos d'aquelles "fashion"?
- Per què sempre que connecto el mòbil a l'ordinador, i abans d'iniciar el programari, col·lapsa?
- Per què els de megavídeo et diuen que portes visualitzats més de 72 minuts quan, en realitat, has vist dos capítols de Reborn de 20 cada un?
- Per què tinc la sensació que els blocs d'altres persones són més millors que el meu quan, amb tot l'amor del món, el cuido i mimo?
- Per què en diuen "2x1" si, de fet, en pagués dos però a un preu més baix?
- Què és tan emocionant de ser la primera a les rebaixes?
- Per què els turistes que visiten l'exposició temporal del JBB deixen SEMPRE la porta d'entrada oberta, tot i notar l'aire condicionat?
- Per què aquests mateixos turistes creuen que, amb dues paraules de merda en castellà, te tienen en el bote?
- Per què a MCAnime hi ha missatges i missatges de pobres desgraciats que ofereixen els seus serveis i coneixements al proïsme i ningú els contesta?
- Per què quan estic veient Reborn a animecrazy i algú es connecta al messenger, el vídeo col·lapsa i em diu que han fallat els plug-in?
- Per què la gent és tan summament desendreçada i incapaç de posar en ordre els capítols especials de One Piece perquè els altres poguem saber quin ordre segueixen?
- Per què el megaupload ha de fer distinció entre majúscules i minúscules?
- Qui collons va ser el guapo que va decidir, sense preguntar a ningú, que Déu seria home, barbut i vell? Per què no dona, negra i grassa?
- Què té de dolent tenir més de 15 i ser una enamorada del manga i l'anime?
- Per què, quan se celebra el Saló del Manga la gent ens mira com si fóssim criatures d'una altra dimensió? Què passa, que ells no tenen aficions?
- Per què per la nit, les descàrregues van més lentes? És algun tipus de conspiració a nivell mundial?
- Per què telefònica en diu ADSL 6MB quan, en realitat, segueix sent igual de lenta que quan era ADSL 1MB?
- Seré capaç de tornar a agafar un llibre, després de passar-me un estiu sencer treballant al botànic i llegir-me la no-poca-important xifra de 5 llibres en tres dies?
- Acabaré de baixar-me tots els arxius que tinc en espera abans d'anar a dormir?
- Per què, com més estona tinc endollat el ventilador, més calor passo?
- Té alguna utilitat guardar megas i megas d'imatges a l'ordinador?
- Per què les pel·lícules de producció espanyola són tan i tan dolentes? (no us recomano veure El Diario de Carlota. Definitivament no.)
- Per què la meva carpeta de Downloads col·lapsa quan h ha algun arxiu mal baixat i es tanca sola, fent-me perdre un temps preciós?

.... Buff, per ara n'he tingut prou!¡ Un altre dia més ^^.... apa doncs, ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwww!¡

P.D: No. Avui no m'acompanya tota la colla perquè seria un no-acabar... mata ne!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


























Va, la última... Per què no existeixen homes així!¡?¿ Aiiiiiiiii omá!¡

Comentaris

  1. Mare meva, cuantes preguntes! La majoria no te les sabria respondre, y molt menys la segona u.u'
    Pero la numero 5... sinceramente (y no ho dic per fer la pilota, t'ho prometo) jo crec que el teu blog es él millor del mon!! O al menys a mi m'agrada moltisim!! (després está el de la meva germana Nami, pero el teu el primer!)
    Ay, ay, ay... bueno Nalataia, espero que algun dia trovis les respostes a totes les preguntes que t'envolten ^^
    En veiem per aquí!! (o així espero :P )
    by: Robin

    ResponElimina
  2. Per que fas tantes preguntes?Per que no mires eps meus blogs i et consoles?Per que hi ha tants per ques en aquest mon?Per que no sabem respondre les preguntes?Per que no ens proposem preguntar-nos coses que poguem respondre???????
    Elvira

    ResponElimina
  3. Per què ets tan pesada quan t'ho proposes, Elvira?¿ XD aquesta si que NO té resposta, jejejeje.

    I Robin, no t'hi amoïnis, de pilota res, ets sincera i m'agrada, mwahahahahaha... XD. No, no, en serio, és una pregunta sense resposta, encara que no t'ho sembli... però gràcies igualment ^^

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda