... Odio a la gent de youtube, en serio!¡...

Per començar us diré que el vídeo de OP que vaig intentar penjar a veoh... va ser eliminat als dos, DOS segons de fer-ho... així que m'ha tocat fer una trampeta i "re-decorar" el vídeo del Going Merry per poder saltar-me el copyright. En tot cas, si no me'l puc saltar... em trauran el compte i llestos. Serà una putada però vaja ¬¬... encara que, si em diuen que infringeixo el copyright, els passaré aquest vídeo que hi ha penjat en el seu servidor... i a veure si no incompleix els termes d'ús també!¡ Si, si: "Que cabrona"... però es que n'estic fins la punta del nas!¡ No és ni lògic ni normal. Mireu aquest vídeo i digueu-me si no és, pràcticament, el mateix que l'"apaño" que he fet jo, ja.



Després, mireu el meu i ja em direu... es que fins i tot el fansub ÉS EL MATEIX!¡ ÉS REDLINE!¡ En serio... això és una merda. Per un cop a la vida, serè moooooooooolt cabrona, molt.

En fi, pel que fa a la meva vida fora dels meus conflictes amb YouTube, avui ha estat un dia summament tranquil. Massa i tot perquè m'he acabat el llibre que estava llegint i no en tenia un altre. Total, que per suplir la meva falta de llibres, he pensat en trucar la Kireko... però era massa d'hora i no volia morir essent jove. Al final, m'he dedicat a escoltar música amb el mòbil... si, si, resulta que ho puc fer. Però m'he avorrit igual. De fet, com més música escoltava més avorrida estava... al cap i a la fi, només tinc dues cançons i passejar-se amunt i avall per la sala de la expo continua sent igual d'avorrit amb o sense música. A sobre, el te que m'havia fet tenia una olor no sé, peculiar... estranya. Era una mescla entre te calent, medicina rància i quelcom més que no he sabut ni volgut identificar. M'hauríeu d'haver vist bevent-me'l: boca oberta i nas tapat amb la mà lliure!¡ XD jajaja, molt curiós.
I una cosa curiosa: avui, a les 20.00h se celebrava al botànic un casament. No se de qui ni res, però ja us dic ara que s'hi han deixat una pasta gansa. Molta. Sort que no han vingut pel matí i tal, sinó ja em veig fent fora els nens de la sala al grito de "Cagüen los niños de la boda!¡". En fi, sort per ells i sort per mi... però no tanta per la Kumba, que tenia l'esperança de pillar algo del càtering XD.
I, com a apunt final abans de donar pas als meus nois que, com ja us vaig dir en el post anterior, m'acompanyaran tot l'estiu, us anuncio que TINC EL NIVELL AVANÇAT D'ANGLÈS!¡ He aprovat 5è... i sense que la professora fes RES útil!¡ Yujuuuuuuuuuuu!¡ També l'Alex i l'Alícia... enhorabona companys!¡ Tant de bo tota la "chupi-pandi" hagués aprovat... però de la Noelia no en ser res ^^U... en fi...
B (Kuchiki Byakuya) - I per això tanta impaciència?¿ Nscht. Ridícul.
N (Nalataia) - ¬¬U Et veig animat, eh?¿
B - ...
N - Ja... sosaines. En fi, estem molt tranquils, no?¿
KY (Kanda Yuu) - Se. He sentit que tenien gana. Estaran saquejant la nevera d'algú Ò_Ó.
N - La... nevera...?¿
KY - Ajà.
N - Sebastian!¡
S (Sebastian Michaelis) - Si?¿ Vol res, jove senyoreta?¿
N - ATURA'LS!¡
S - Yes, my lady - en Sebastian va cap a al cuina on, la famèlica legió ataca sense pietat la nevera. Quan el veuen venir, en un intent inútil de dissimular culpes, tanquen de cop la nevera... però de la boca d'en Luffy penja un tros de síndria llarg com una barra de pa...
L (Monkey D.Luffy) - CORREU!¡
BS (Black Star) - Yahoo!¡ I amb la panxa plena... superaré als deus!¡
S - Perfecte. Sóc un dimoni... de majordom - surten corrent de la cuina i, en el seu intent de no quedar a menys d'un metre de les mans d'en Sebastian... passen davant meu, donant-me l'excusa perfecta...
N - ...crec crec crec... Molt bé. Renji, apunta.
R (Abarai Renji) - Eh, jo?¿ Per què?¿
B & N - Ò_Ó
R - Aaaaaaa... si.
N - Luffy. Black Star. Takuma... eh, espera, Takuma?¿ He dit Takuma?¿
R - Eeeeeh, espera, que consulto la llista...
B & N & I (Kurosaki Ichigo) & Z (Roronoa Zoro) & KY & K (Minamino Shuichi) & DK (Death the Kid) - T_TU
R - Si, has dit Takuma.
N - Ja... gràcies... Daixò, Takuma. Allen. Molt bé. Shu, Zoro... feu-me un favor.
K & Z - Mmmmh?¿
N - Trobeu-los. Porteu-los. Lligueu-los...
Z - També vols que els torturem... perquè jo li tinc unes ganes al tal Black Star... ¬¬
N - ...somriure malèfic... No, no. I ara. La tortura corre a càrrec meu, jujujujuju - en Zoro i en Shuichi marxen... un cop fora, en Zoro es gira cap a en Shuichi...
Z - Crec que declinaré, educadament, la seva oferta de passar tot l'estiu aquí.
K - ...posant una mà damunt la seva espatlla... No pateixis, tu i jo no correm perill. Paraula.
Z - Ja.
...
I - Total... més avorrida que en una classe d'història, no?¿
N - mmmmh... doncs si. De fet, quan he vist que en el registre del dia anterior no hi havia cap entrada... he tingut un mal pressentiment.
DK - Quin?¿ Que no seria un dia simètric?¿
N - Al contrari que tu Kid, jo no busco simetria en la vida... més aviat justícia. En aquest cas: justícia poètica.
DK - Ajà... ¬¬U
B - És un bon argument.
KY - Ull per ull.
N - Ei, ei, ei. No us enveleu!¡ Aquí ningú ha parlat de venjança...
B & KY & R & I & DK - No, no, i ara.
N - Callada estic més maca.
...
S - Jove senyoreta. En Zoro i en Shuichi acaben de tornar. Porten presoners.
R - Pre...?¿
I so...?¿
DK - ners... ?¿
N - Genial. A la sala de tortura.
S - Yes, my lady - en Shuichi i en Zoro apareixen acompanyats d'un grup heterogeni de caps amb nyanyos, blaus, rascades i cicatrius varies... menys en Takuma que, com a bon vampir que és, es cura tot sol.
N - I bé, qui em vol fer companyia?¿ ...blink blink blink...
B - Cap interès.
Z - El meu cos em demana un llit, uaah!¡ - entra en una de les habitacions, tanca la porta i, acte seguit, se senten roncs...
N - ...
I & R - Daixò... jo passo, eh?¿ Jajajaja - surten corrent del menjador. Marxen al carrer - Més val fugir mentre poguem.
N - Kid?¿ Sebas-chan?¿
DK - Hum... jo... necessito-buscar-la-simetria-de-la-vida-i-un-espectacle-com-aquest-no-seria-gens-positiu-pel-meu-optimisme-cap-al-món-i-cap-a-mi-mateix-per-tant-em-sembla-que-no-gràcies-però-no-adéu.
S - Jo encantat assistiria a un espectacle tant digne de vos. Desafortunadament, haig de complir amb les meves funcions com a majordom al seu servei. Si em disculpa, el sopar no es farà sol. Amb permís - marxa a la cuina i comença el concert de ganivetades.
N - Tu si, oi Shu?¿ ^^
K - Saps que si - em contesta una guineu... ulls daurats i cabells plata. Ens dirigim cap a la sala de tortures. En Kurama agafa una petita caixa quadrada de plàstic, menys d'un pam per costat, i me la passa. L'obro. Hi ha un CD. El poso al radiocasset que hi ha a l'habitació on són en Luffy i companyia. Mà a la butxaca. En trec dos parells de taps, uns per en Kurama. Jo em poso els altres. Pitjo el play...

"sombra aquí, sombra allá. Maquillate. Maquillate. Un espejo de cristal. Y mírate. Y mírate"

De la butxaca també n'he tret una clau. Sortim per la porta. Tanco amb clau i la tiro per la finestra...
L & BS & T & Y & A - NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!¡
N - El pròxim cop... Los Pecos.
K - ...pensa... Pobres ^^U

Apa... JA SABEU QUE SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwww

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!




















Aiiiiiiiiiiiiii!¡ No a las pieles!¡

P.D: Com que no puc assegurar que YouTube no em tanqui el canal... guardaré el vídeo original i el penajaré després de cada entrada... o quan em sembli bé, que resulta que ARA si es pot fer... això és una bogeria...

Comentaris

  1. Moltes congratulations!! Si ja et deia jo que la profe is really good!!!!!jejejejejejjejejejejejjejejje, a la vista están los resultados!!!

    ResponElimina
  2. XD... si, s'ha de dir que, com a professora... no tengo parangón!¡ Es que sóc molt bona XD jaja

    ResponElimina
  3. Fua no se perque tens el problema del copicomosediga... amb el youtube si hi han coses canviades y fua,, feia temps que no m'hemossionaba tant amb One piece, y feia temps que no veia el tros mes bonic dels capitols aixo del merry puff.. encara no ho he superat!

    POSDDT: Be esperu que tot et vaji perfecte ;) amb el tema youtube!

    Att: Nami

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda