...Entrada especial...

Ja sé que fa dies que no escric....i no tinc perdó de deessa. Peeeeeeeeeeeeeerò per començar, us diré dues cosetes: tinc scanner/impresora/fotocopiadora nova així que, Elvira, no pateixis que ja no vindré a casa teva a tocar-te els nassos XD. La segona coseta es que, com a conseqüència d'aquesta nova adquisició, he escanejat uns còmics que vaig fer sobre les aventures de la Kire i la Nàrsel...i he pensat que us els penjaré aquí. Espero que us agradin ^^
































 De moment, no ho penjaré tot. Per començar, la portada i el primer dels còmics (que, per cert, es llegeix d'esquerra a dreta...vaja, normal...us ho dic per que els pròxims van al revés jejeje). A que mola?¿ ^^ jejejeje. No sé si es podrà veure bé....però té copyright, vale?¿ així que ja sabeu, Ò_Ó hum.































La qüestió es que....les imatges...bé, l'scanner no fa miracles, sabeu?¿ I la millor qualitat que us puc oferir és aquesta...De moment, penjo la portada, publico el missatge i si veig que es veu mitjanament bé, segueixo. Per cert, aquí, amb l'editor de text, he augmentat el format de la imatge, l'he fet el més gran possible. Si la cosa va com va...es veurà tallada un cop publicada. El que podeu fer es clicar sobre la imatge i s'obrirà una finestra a part, ja sabeu, com quan busqueu imatges amb el google i tal. En fi, ja em direu ^^......

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Això també ho he dibuixat jo...nscht, aquesta de Vampire és una copiona, mira que plagiar-me els meus dibuixos!¡ XD...en fi...

P.D: Demà, probablement, deixaré per escrit què em va passar el diumenge passat al botànic, que no té pèrdua, jejejejeje.....apa dw!¡

Comentaris

  1. Oh, que be perfí puc comentar (esque m'havia ovlidat de la contraseña TT)
    Wuaaa m'ensanta!! Y l'ultim dibuix encara meees!! Si que dibuixes ve noia!!
    Bueno, e de continuar fen el puñeteru pawer point dels nasos y toot lo que em queda de trebal TT
    en veiem maca ;)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda