Segueixo amb la conya aquesta que jo faig passar per història de One Piece XD

- Espero..... - i segueixo esperant... - es pot saber on ets Luffyyyyyyyyyyyyy?¿!¡ Quanta estona més penses fer-me esperar?¿!¡ - porto aquí més de dues hores, ha començat a fer-se fosc, tinc gana, estic cansada, per no dir que tinc els peus molls per culpa de la meva improvisada excursió a la catarata...i estic començant a perdre els nervis...aaaaargh!¡
...fshfshfshfshfsh...
Un segon!¡ he sentit un soroll, serà en Luffy?¿...
...ceeeeel...fshfshfsh...pinyaaaaaa...fshfshfsh...
eh?¿ que collons?¿?
- Que calentó-oink que s'hi està-oink a totes les oink-illes del Sur...i si hi tro-oink-bes una pinya, et oink-podras fer una caipirinha-oink...però si et oink-mous i no-oink m'agrada, et fo-oink-tré una pinya gelaaaaaada-oink.....Si a les illes del No-oink-rd fa fred, ai que hi oink-farem, tremolarem-oink...però si tro-oink-bes que no-oink es pot aguantar-oink, ai que hi farem, a pinyes t'hauré d'escalfaaaaaaaaar-oink...mmmmmmmh, men-oink-jaaaaaaaar. Tinc ga-oink-na!¡ CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN-oink. - veig aparèixer a en Luffy per darrera uns arbustos..bé, primer aparèix el seu nas...i després el cos sencer. Porta el barret penjat d'una orella i els ulls li van com bojos buscant el que, se suposa, ha ser tot un festí (mentira podrida, que només és un trist tos de pà recremat de tantes hores al foc, "condimentat" amb una trista branca de vés a saber quina planta que, al cremar-se, feia bona olor).
- Mmmmh-oink...paaaaaaà-oink....aaaaahhh - va, apropa't una mica més, una miqueta i prou. Va, que ja quasi estas al damunt de la corda-liana-super-frusti que he fet abans. Només que t'hi possis al damunt, només......en Luffy camina, directe cap a la corda. No m'ha vist...i mira que sóc gran!¡ Com es pot ser tan burro!¡?¿ És impossible que l'arbre esquàlid que he triat per amagar-me em tapi, ni de conya!¡...en fi, quan hi ha menjar pel mig...CLINC...les potetes del davant dins la trampa...una mica més...CLINC...les potetes del darrera...
- ARA!¡ - he sortit de darrera l'arbre, amb la corda a les mans, i començo a estirar. En Luffy m'està mirant amb cara de "eh?¿". No li penso donar temps a reaccionar. La corda ja li rodeja les potes. Aviat quedarà penjat com un fuet, mwahahahahaha!¡ - Ja ets meu Capità...tot i que hagués preferit fer aquest comentari en una altra situació....és igual, per fi!¡ Saps quantes hores porto esperant!¡?¿ Mwahahahahahaha - en Luffy està tant o més sorprés que jo, encara que per raons diferents. Em faig creus que la meva trampa de merda hagi anat bé!¡ Jajajajaja, el truc era estirar fort, mooooolt fort. Clar, que també s'ha de dir que en Luffy no ha oposat resistència sinó, encara estaria barallant-me amb ell...segur que hagués guanyat ell, fijo - Bé, Capità, aquí s'acaba la teva aventura!¡ Pots arribar a imaginar com de preocupats ens has tingut?¿ A qui se li passa pel cap sortir corrents!¡ He hagut de llençar-me per una catarata per culpa teva!¡ M'ha perseguit una béstia lletja i gran per culpa teva!¡...i m'estic morint de gana i fred als peus per culpa teva!¡ Que has de dir en defensa?¿ eh?¿
- Mmmmh...oink?¿ - diu amb un somriure a la carona, com si fos la cosa més normal del món fotre a còrrer i desaparèixer....això no li pas-soooo.....em fa ullets. M'està fent ullets!¡
- No. No. Luffy no. Això que fas no es-es-es.....aaaaaaah, vale!¡ Està bé, està bé - mmmmh, he caigu de ple!¡ sóc un desastre!¡ - Que hagi funcionat amb mi no vol dir que la Nami ho passi per alt, vale?¿!¡
- Que no-oink em deixes-oink anar?¿?
- T'estaras quiet i vindras amb mi al Sunny-Go?¿
- Oink!¡ - penjat com un fuet i segueix amb aquest cara de felicitat impresa als morros...quina barra que té!¡ En fi. M'apropo a ell i me'l poso sobre l'espatlla mentre tallo (o més ben dit) destrosso la corda....PUM!¡...
- AAAAAAH!¡ Però es pot saber que...?¿ Peses una tonelada Luffy!¡ - ja està, adéu espatlla dreta!¡ Ara ja no podré anar a anglès, no puc carregar la bossa!¡ Oh, quina pena més gran (si!¡...tituti...) - Escolta una cosa Capità, perquè has fugit abans?¿
- Fugir-oink...no-oink!¡ Pensava que vo-oink-lies jugar fet-i-oink-amagar!¡ Per això-oink he co-oink-rregut!¡
- Si, home!¡ Això no t'ho cre.....eh?¿ De debò?¿ - m'està dient que s'ha posat a còrrer per que creia que volia jugar amb ell?¿ Però si li he cridat que aj es podia donar per mort!¡
- De debò-oink - Increïble.
- Aah. Vale. Et deixaré abar, si?¿ I tu no aniras enlloc per què NO estem jugant a fet i amagar, vale?¿
- Ooooooooooooooooink!¡ Per cert, Nalataia-oink...i que consti que ho-oink dic pel teu bé....de cuinar, no-oink en saps gai...CLONC....ai ai ai ai ai ai, fa m-oink-al!¡ Perquè-oink m'has peg-oink-at?¿
- T'he dit que portava hores esperant...que pensaves, que el pà és ignífug o que?¿!¡ Que són mala cuinera?¿ Ah!¡ - està bé...les magdalenes poden amb mi...i el pà de llet, però ja està, vale?¿ En fi, ens posem en camí, o això intentem - Daixò Luffy, tu saps per on....?¿
- Ni oink-idea - camina al meu costat, ensumant cada planta i pedra que troba.
- Luffy, deixa de ficar el nas per on no....
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai-oink!¡ M'ha mossegat!¡ Maleït ratolí!¡ - comença a perseguir-lo.
- No, Luffy. Torna!¡ Luffy!!¡¡ - surto corrent darrera d'ell...però no he fet ni dues passes i ja l'he perdut. Merda!¡ Mira que li he dit que....Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!¡
...fshfshfshfsh...
Un altre soroll. Més no, si us plau!¡ Que serà ara?¿
...fshfshfsh...FshFshFsh...FShFShFSh...FSHFSHFSH...
Cada cop em sembla més gran!¡ i mare meva!¡
- Lu-lu-luffy?¿ Ets t-t-t-t-tu?¿ - pregunto al buït de la nit. Darrera meu es mou un arbust......mmmmm......a veure, Nalataia, tranquil·litat. Pensa, pensa....si!¡ Ja sé. A veure....això, si. Servirà. Em poso al costat de l'arbust, mig amagada darrera una roca...les mans en alt, a punt per caure el més ràpid possible...
- Nala... - CLONC!¡ deixo caure la branca que tinc entre les mans al cap de la cosa...un cop, un altre, i un altre, i un altre...CLONC, CLONC, CLONC... - ai, ai, ai, ai, ai, ai, ai, ai, ai....aaaaaa - comença a deixar d'oferir resistència¡ Bé, uns cops més i ja no ho explicarà....ni en Luffy tampoc!¡ Quan l'atrapi el mato, el mato per deixar-me sola!¡ El mato!¡
- Eh, Nalataia-guau.....
- Eh....Franky?¿ Que hi fas aqu...
- En guau-Zoro...
- En Zoro?¿ Que li passa a en Zo..
- Ai, ai, ai...
- Eh?¿ - miro la cosa... - ZOROOOOOOOOOOOOOOOOOO!¡!¡!¡ Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!¡Perdona, perdon, perdona, perdona....em sap greu!¡ Ho sento!¡ Aaaaaaaaaaaaaah!¡ - en Zoro està mig estabornit al terra, sota meu...per culpa meva!¡ - He deixat tombat a en Roronoa Zoro!¡ Eh?¿ Jo?¿ Mwahahahahahaha, he pogut amb en Zoro?¿ Mwahahahahaha...
- Podri-uaah-es so-uaah-rtir del damu-uaah-munt!¡
- Ah, Si!¡ Va!¡ - llenço la branca al terra i m'aparto. En Zoro s'incorpora, mig marejat i agafant-se el cap. Pobret, que li he fet!¡?¿ Això no m'ho perdona...m'odiarà la resta de la seva vida....noooooo!¡
- Fssh fssh fssssssssh fssh fssh fssh - per darrera en Franky, apareix en Sanji, partint-se el pit. I també en Chopper.
- Nalataia, estàs bé?¿ - en Chopper s'apropa a mi i em fa un cop d'ull ràpid - No t'has fet mal, oi?¿ - m'agafa les mans. Hi tinc una mica de sang...crec que he agafat la branca massa fort ^^U
- Si, si, jo estic bé...però en Zoro..
- No hi pensis, te el cap dur, jajajaja....CLONC...Zoro!¡ - li ha clavat un bon cop de puny al cap...en fi...crec que ja sé d'on he tret totes les meves violentes idees.
- Fssh fshh?¿ - diu en Sanji
- En Sanji diu "on és en Luffy?¿" - en Chopper tradueix a en Sanji mentre busca a en Luffy amb el nas.
- El tenia aquí al costat. Caminant amb mi. Però anava ficant el nas per entre mig les pedres i els arbustos...fins que un ratolí l'ha mossegat i ha començat a perseguir-lo. Jo he intentat còrrer darrera seu...però m'ha deixat endarrera. I aleshores he sentit un soroll. He pensat que era alguna bèstia estranya...i m'ha agafat por.
- Fssh fsssssssh fssh fsssh
- "Sí, sí. Bèstia estranya ja ho és. Ja ja ja" - veig com en Chopper s'aparta del davant d'en Sanji i com en Zoro es llança directament cap a ell, amb les urpes preparades. En Sanji està, està....babejant!¡ Ecs, quin fàstic!¡ Beeeeeeh. Sembla que en Zoro ha pensat el mateix que jo, per que s'atura de cop a un parell de pams d'en Sanji.
- Qu-uaaah-in fàsti-uaah-c. Ecs
- Va, va...guau-aniré a bus-guau-car-lo, si?¿
- Franky......sniff sniff....em sap greu!¡
- Eh?¿ el guau-que?¿
- Abans. Us he deixat a tu i a l'Ace abandonats enmig de la selva. Jo no volia...però la cosa aquella enorme ha començat a perseguir-me i jo-jo-jo....buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!¡ No volia!¡
- ^~^U...no guau-passa res. Tranquil·la - deixo de plorar. Entre llàgrimes veig que en Franky surt corrents entre els arbres. En Zoro i en Sanji es barallen de nou. En Chopper els ignora. Sento un ocell grallant per damunt nostre.
- Ace?¿
- Si - em diu en Chopper - De fet, tan sols hauria d'haver vingut jo...però els nois estaven preocupats per tu. Tots sabem que es haver de perseguir a en Luffy. En Zoro estava dels nervis ^^...
- ... - alço la mirada i veig a l'Ace...

...tornem endarrera, al Sunny-Go...fa un parell d'hores...
- L'hem-uaah d'an-uaah-ar a bu-uaah-scar - diu Zoro, visiblement alterat. Es passeja amunt i avall sense parar: ara creua els braços, ara no, ara patada al casc del Sunny-Go, ara renec entre xiuxiuejos... - Va!¡ A qu-uaah-e esper-uaah-em?¿!¡ - crida.
- Graa-tranquilitzat Zoro. De graa-res servirà posar-nos graa-nerviosos - li diu la Robin, asseguda sobre les potse del darrera, fent anar la cua d'un costat a l'altre.
- ...no cr-uaah-ec que sigu-uaah-is la més indic-uaah-da per par-par-uaah-lar - li diu en Zoro amb cert escepticisme.
- Grrrr-prou!¡ Tots dos teniu grr-raó. Els hem de grrr-anar a buscar. No vull ni grr-imaginar com ho deu grrr-estar passant, pobreta.
- Pbllp pbllp pbllp...
- Si. L'Usopp diu " Si va en Chopper, ja n'hi ha prou. La pot ensumar". Jo crec que té raó. Agafaré algunes coses i aniré a buscar-la. Espero que no estigui ferida - en Chopper es dirigeix cap a la seva consulta, quan en Sanji i l'Ace l'aturen.
- Fssh fssssh fsssh...
- Kaah kaaah kaah...
- Però....
- Fsssh fssh Kaah kaaah - diuen els dos a la vegada.
- Vale, està bé. Espereu aquí un segon - entra dins la cuina. Quan torna, es troba que en Franky i en Zoro també estan llestos per marxar - Vosaltres també?¿
- Si-guau. Abans l'he guau-deixat sola. És el mínim-guau.
- No uaah-haig de don-uaah-r explic-uaah-cions - diu en Zoro amb els braós creuats damunt el pit i cara de mala llet.
- Fruu fruu fru fruu fruu - diu en Brook fent girar els braços.
- ... - en Chopper s'ho pensa... - Diu " Zoro-san, que tendre!¡" - en Zoro te a en Brook agafat pel coll i l'estira cap amunt. Està tot vermell.
- Com tornis a uaah-dir ton-uaah-teries, t'arranc-uaah-o l'afro, va-uaah-le?¿!¡ - "Si, si, el que tu diguis" pensen tots.
- Grrr-vale nois. Grrr-porteu-los als dos - els diu la Nami. L'Ace emprén el vol mentre els altres abandonen e Sunny-Go. En Sanji deixa darrera seu una estela de baba...estela que es troba per tot el Sunny-Go - Grrrrrr-això no penso netejar-grrrrrr-ho jo. No - mira a la Robin - Tu que grrr-creus, podran fer-grrr-ho?¿
- Jo graa-crec que graa-si - li contesta la Robin amb un somriure a la cara. La Nami la mira, i marxa a la cuina. Torna amb un cubell i una fregona. Els hi dona l'Usopp i a en Brook.
- Apa, a grr-treballar - ells la miren...i es resignen. Un estruç i un insecte pal no hi tenen res a fer amb una gata gegant.

...tornem a la selva...
- I això és el que ha passat - em diu en Chopper mentre acaba de curar-me la mà. En Zoro i en Sanji encara es barallen. De l'Ace i en Franky....ni idea.
...fshfshfshfshfsh...
- Que..?¿
- És en Franky...amb en Luffy, crec - diu en Chopper, de peu davant meu, darrera d'en Zoro i en Sanji. Esperem una segons...seran ells de debò?¿....per darrera una arbres apareix, apareix...la pota d'en Franky. Si, són ells.
Alguna cosa es mou per damunt nostres. Cauen fulles. Veig aparèixer l'Ace, que es posa damunt la pedra on jo estic asseguda, al meu costat.
- Kaah kaah?¿ - em pregunta.
- Ajà, estic molt bé ^^ - en Franky porta a en Luffy agafat per la roba i el deixa caure a terra. En Zoro i en Sanji s'hi apropen...
- Luuuuuffyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!¡ LUFFY!¡ - pobret meu...quina pallissa li espera ^^U. L'Ace suspira i li diu alguna cosa a en Chopper.
-Si, som-hi!¡ - per fi, per fi podem tornar al Sunny-Go. Ara vindrà la part difícil...


Podrem descobrir què ha passat?¿ Realment haurà estat culpa d'en Luffy com pensem en Zoro i jo?¿ Seré capaç de tornar a anglès després d'haver-me lisiat l'espatlla?¿ és la gent tant sumament rata com per aprofitar l'entrada de grup grans a la Miró per colar-se i, després, quan els pilles, dir-te que "però fa falta entrada?¿"?¿ algun dia seré capaç d'escriure més de dues paraules seguides sense menjar-me lletres?¿ vosaltres no ho veïeu, però em passo més estona corretgint paraules amb lletres perdudes que escrivint!¡ Trobaré explicació a la meva obssessió pel taronja?¿ Perquè surt un paio a la Ruleta de la suerte que es fa dir "Simpson"?¿ que passa, qye té cirrosi?¿ Hepatitis?¿ és idiota?¿ Més o menys que la Noema?¿...ainxs, altre cop, la vida està plena d'incògnites que no es poden resoldre. Seps....Doncs ja sabeu, ens veïem aviat!¡ Dw...i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


























És gran...molt gran. Mira, ara ja podeu saber quina pinta faria en Luffy com a porquet. Vosaltres serieu capaç de dir que no a una coseta taaaaaaaaaaaan kawaii!¡?¿

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda