Nous models de rellotges desde Anime Widget ^^

Doncs mira. Avui he ajudat a la Nyma ha introduir-se una mica més a fons en el món dels blocs...i, mirant, mirant, he entrat a Anime Widget (tot per què li he explicat que podia posar-se rellotges i coses d'aquestes, i com A.W era, ERA, l'únic lloc que coneixia amb coses d'aquestes...pa'llí que no shemos ido ^^) i he trobat nous models de rellotge per animar-vos les hores. Són aquests:

Aquest és el model "Luffy a la platja...mentre el Sunny-Go marxa sense ell"


Aques és el model que més m'ha triomfat..."Ukitake enfermo...raro, no?¿"


Model "Sóc un peluix, em dic Kon...i m'agrada mirar sota les faldes"


El següent és un compte-endarrera de Full Metal, model "Aaaaah, que bés s'està sense l'Envy donant voltes per aquí"


Model "Odio el Dia de St. Valentí per què no hi ha ningú que m'estimi by Ulquiorra"....noooooo!¡ jo si t'estimo Ulquiorra!¡ Jo siiiiiiiiiiii!¡ XD


Y aquí termina la cosa ^^. Espero que us agradin molt molt molt!¡ I molta sort amb el blog Nyma!¡ Res de desanimar-se als dos dies....que jo he hagut d'esperar tres anys per tenir comentaris XD. Apa.....dw!¡

!Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!































Veus?¿ Un canvi d'imatge no fa mal a ningú XD...somriu, home!¡ que no estas sol!¡ XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda