... ...

Avui, simplement, imatges. M'he pasat TOOOOOT el matí davant pàgines i pàgines escrites i el que menys vull ara és escriure jo. Aquest cap de setmana tindré moooolt més temps i m'ho prendré amb més calma ^^. Be happy Tubercle!¡ Dw!!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: Van en ordre...com a mínim, en l'ordre en que es roben en la meva carpeta...jeje






































Si pensabeu que l'únic guapo era l'Allen...ja!¡ cagada la hemos!¡ XD

















kyaaaaaaaa!¡ q monooooooooooo!¡ És com en Luffy però crema XD




















Dos més que també...deixa'ls córrer...^^




















Sebas-chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.




















No podia deixar en Zoro de banda....igual que tampoc ho puc fer amb en Luffy!¡ kyaaaa




















Capitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaà!¡ XD








































No sé per què...però crec que aquesta està repetida en alguna altra entrada...hum...a veure si la senyoreta mangaka de VK es posa les piles i es dedica a il·lustrar una mica més, que ningú li dirà q no, caraï...
I ara si, la última....final final...a que sabeu de qui parlo?¿ ^^



















- Jo?¿.....
- Si, tu!¡



















- Hummmmmm?¿ Interessant
- >o<...Kuramaaaaaaaaaaaaa. Si!¡

Comentaris

  1. fuua mencanten les fotos sobretot les del Luffy y en Zoro hahah molen mol xddè
    be dons no tinc inspiracio, y tinc aqui a les mebes germanes que bolen que ens nem a baña al gran bañ reyal en conjunt que mencanta cada cop que hi entruc haha, ames les criades ja ens an escalfat l'aigua mmm.. quin gust que mesta entran haha, be dons algun dia si ens beiem y bos pruba les sals marines de les bañeres de casa nostre digamu que pots benia a Medianoche cuan bulgis ;)

    attenttament: Leidy Nami

    ResponElimina
  2. Haha hola!! Si, si quee s dolenta la Nami kuan vol ahah!!
    x cert ami tb m'agrada molt en Kurama!!!!! Hahah
    ens veieeM ;)

    att: Leidy Robin

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda