雪 a Barcelona...q qè és 雪 ?¿ Ah, misteri....

Crec q mai havia vist taaaaaaaaaaaanta neu junta davant d casa!¡ Vull dir, un cop amb el cole vaig anar a esquiar i tal....normal q veïes neu, però davant d casa....MAI!¡ Un pam Tubercles!¡ Un pam d neu...q es diu ràpid i, d fet, no tant.....vaja, q ahir vam tenir una "Blanca Navidad" mb cert retras....però més val tard q mai, no?¿!¡...molt guai, molt. Va començar sobre...estooo...ls 10 i poc dl matí i fins ls 19 i algo no va parar...era molt maco veure caure la neu, com molt bucòlic, vull dir: JO a casa, calentona....i la neu a fora, congeladíssima XD...vaja, que ahir no era dia per fer res (i jo mateix em vaig aplicar l'exemple i vaig faltar a anglès, només faltaria que hi anés i al metro li entres el col·lapse....noooo!¡ a casa s'hi està millor)...Ara, a aquestes hores, el q resta d la neu és: un fred q pela els collons, gel que toca els collons xq resquilla (siiiiiiii, per fi he trobat el moment apropiat per dir-ho!¡ gràcies Mama!¡) com una mala cosa i una llum cegadora que carbonitza les retines (és com estar a la Molina però sense esquís, forfait ni capes i capes de roba...al cap i a la fi, els inconvenients són els mateixos!¡ digo yo que la llum ens afecta per igual no!¡ quan he sortit a llençar la brossa i el reciclatge una mica més i caic d lloros al terra, per no parlar de la sensació de "Oh, Deesses...si haig de perdre la vista, que sigui ràpid....però no em feu patir d'aquesta manera, filles de p*****" ) en serio...Blanco Nuclear encara que, poc a poc, va sent Blanc Sta.Maria del Pi (si, ho dic per la merda que hi ha pel centre de Barcelona).
El cas es que, com no, vaig fer fotos. I també vaig jugar amb la neu...encara que, com me germana m'estima mooooolt poc, quan vaig sortir a jugar, ja no nevava....nscht!¡ però les boles van volar igual....i a me germana encara més, per dolenta XD....i vaig probar d fer un àngel...¬¬...ejemm, probar. Així va quedar la cosa, en "intentona"....i jo que volia que m quedés com al Homer!¡ Jooooooooo, no és just!¡ XD....ja podeu comptar q, avui, la cosa anirà sobre fotos...eh?¿ I per cert, allò d One Piece...potser aquesta tarda, o demà, no sé....
Aps, i si, jo també vull sentir cantar a la Benihime...XD. Doncs som-hi...FOTOS (q ara q parlem de neu....si aquí la cosa ja va pujar, ni us podeu imaginar com estava Figueres!¡ Buff, la Mama em va trucar i m va dir q la neu li arribava fins al genoll....mai havia vist taaanta neu allà ella, i mira que hi va viure 21 anys!¡ doncs no....mai tanta......jo, que guai, quin morro!¡).....
































































































































La meva germana, pobreta, va arribar xopa, xopa...calada fins al moll de l'os...i jo, com a bona germana gran que sóc, la veig fer sortir un altre cop xq jugués amb mi, ja que la molt bruixa s'havia quedat jugant amb els seus amics i no amb mi........dolentota!¡ XD...per cert, que la samarreteta q porto sota la jaqueteta d llana, és el pijama....i, el cabell no està moll de la neu, que va!¡....es q m'havia dutxat i no me l'havia aixugat....XD encara no se com no he acabt amb una pulomnia d caball jajajaja. De fotos n'hi ha més, però no vull abusar de la vostra paciència, que ja feu prou aguantant-me d manera normal, no digue'm quan estic emocionada (o a 40 de febre!¡ XD).....doncs aixó.....molt petosn Tubercles!¡ I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwww

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

またね!¡

Comentaris

  1. Eii Nalataia aqui a Medianoche encara neva haha aquest matí em surtit tots a fer una batalla de boles de neu y la Nojiko sen ha menjat mes d'una (juas juas) pero yo gaire be que men menjuc una de la Robin sort que passaba l'Usopp per alla y se la jalat ell. haha
    pubret despres man estat persegin pero yo soc mes llesta y ya anaba preparada amb boles de neu axi que ja se n'han jalat alguna de meva(sino em deprimeixu)
    la pena es que al final de la batalla a guañat l'Usopp, en Luffy y en Chopper.(scla tenia bentatge s'han passat tota la nit fen boles de neu y les tenian amagades y ames l'Usopp te una punteria...)
    Y al final de la batalla una bunissima chocolattaa calentta den Sanji,, mmm.. era delisiosa.

    Be dons esperu que encara us nevi alla barcelona per lu que man dit a Figueres ya no neva pubrets els meus amics d'alla.


    attenttamentt: Leidy Nami

    ResponElimina
  2. Em falta la foto del àngel i em sobra l'stop que t'has fotut a la cara.Pel que fa la resta, no tinc objeccions.

    ResponElimina
  3. Et dic per on em paso jo ls teves objeccions?¿ XD jajaja. La d l'àngel no hi és xq no la vaig fer....crec q ja he comentat q em va sortir un àngel molt desastrós....i xl q fa a la cara...haig d protegir la meva identitat!¡ a més, Elvira, saps d sobra q no m'agrada q hi hagi fotos meves circulant....ncara q hi ha certs facebooks d certes persones q em treuen d pollaguera....però en fin, qualsevol dia d'aquests estaran morts....així q només qedarem tu i jo XD

    ResponElimina
  4. Hola ^^
    es maca la neu, si pro cuan es fa gel y en relñlisque pensans " qui et va pari!!" haha
    Si, si que hi va nevar a Figueres (jo soc d'alla xd)(peró la meva germana no... xd es una istoria mooolt llarga ahha!!
    I tens tota la rao haha les baralles den Sanji y en Zoro serveixen de molt per cuan un no te inspiració haha
    Jo no et dic que no m'ho pasaria be amb el luffy penjat d'un abre.. nomes k no m'agraden molt les altures.. ames el Luffy es una mica bestia haha!!

    Apa, ya ens veurem wapa :D

    ResponElimina
  5. Si vols protegir la teva identitat jo de tu també posaría un stpo d'aquests a la cara de ta germana, just in case que et puguin confondre....jeje

    ResponElimina
  6. ncsht, nchst, ncsht...tu no en saps, Elvi...ara per ara, som com un ou i una castanya, a més, la foto està borrosa....pur lu tant...XD

    ResponElimina
  7. Haha, mara meva xd
    Si, el ñañu aket me'l a curat en Chopper que es taaan bon doctor hah
    buenu ens veyem maca ;)

    att: Leidy Robin

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda