Uoooooooooooooo!!¡¡ Tinc una altra seguidora Tubercles!!¡¡

Gent, gent....quina canya!!¡¡ Encara no m'ho puc creure!!¡¡ Si, si..a l'apartat "Tubercles que segueixen la Mare" hi ha un nou avatar!!¡¡ Mwahahahahaha!!¡¡ Una més s'ha unit a la colla: JA SOM UN TUBERCLES MÉS (sabeu allò de "éramos pocos...y parió la burra"¿? doncs mira, com anella al dit!!¡¡ XD) Jijiji, m'ha fet molta ilu entrar al blog i veure-ho ^^...Ja!¡ Ho veus, Elvira, com hi ha gent que m'enten?¿ Tu potser no...però n'hi ha d'altres que si. I si bé és cert que al meu blog se li'n va la pinça...bé, no hi ha res amb que comparar...vaya, me quedé sin argumentos a favor...bah!¡ ni a favor ni en contra!¡ Mwahahahahahahahaha...
Com que sé que sou uns vagos, no només deixaré link permanent del blog de Leidy Nami, sinó que penjaré l'enllaç aquí sota perquè hi pogueu fer un cop d'ull ^^


Vull suposar que la persona en qüestió enten el català...sinó seria com una mica "poc útil" unir-se a aquí, no?¿ Mi empeño por no globalizarme ha tingut efecte!!¡¡ Jijijijiji.

Que més.....ah, si. La resenya d'avui és per Monochrome Factor. A veure, fins on he esbrinat, la sèrie és sobre un nano (que està para meterlo en tu habitación y no sacarlo) d'institut que es troba amb una Ombra. Si, una Ombra amb cos d'home i la veu del Junichi Suwabe (kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ aquest home te una obsessió malatíssa pels papers raros, raros...ara però, que entre en Shirogane i l'Undertaker....hum...jejeje). Aquesta Ombra li planta un petó als llavis i el transforma en.....una Ombra!!¡¡ XD (deixaré de costat que l'Ombra en qüestió, en Shirogane, està penjat per el prota, l'Akira....i aquest està fregit amb les insinuacions...pero esa ya es otyro tema XD). Total, que es dediquen a lluitar contra el dolent dolentíssim, Nanaya (que també està d'infart), un nano amb seriosos problemes d'imatge personal....amb el cos que te i va amb abric per no passar fred!!¡¡ Estamos locos!!¡¡?¿...total, que l'Akira no està sol...forma equip amb una companya de classe una mica marimacho, l'Aya, i l'únic amic d'infància que l'aguanta, en Kengo (encara que, amb aquest últim, hi fa grup per pesat....ell mateix s'autoanomena "su perrito faldero"....o això ho diu l'Akira?¿ hum....bueno, nu se). La qúestió es que, deixant de costat la temàtica, que és una mica...."eh?¿"....la sèrie te mooooooolt moments divertits, i els chibis són una monada. Si la podeu veure, ho feu. Sinó teniu la oportunitat de baixar-la, dos piedras...que no us la penso deixar, jajajajaja...XD. I ara, imatges, imatges!¡




































Qui és qui?¿ Doncs mireu: el primer és en Nanaya vist d'esquena. Aquesta imatge té història perque la Txell la va usar per la postal de la Laura i se va suar sang i llàgrimes per retallar-la a la perfecció (i li va quedar de perles). A més, trobo que és una imatge moooooool suggerent, si. La segona imatge és de l'Akira. Com podeu veure n'hi ha per menjar-se'l...i mira que, a mi, els nois amb penjolls i hósties varies no ma'caben de fer el pes....però aquest és una excepció (i en Zoro també..si, si, ja sabeu quina imatge vull dir...i en Kurama, però ell és l'EXCEPCIÓ). I la tercera i última és dels quatre nois "protes" bons, d'esquerra a dreta i de dalt a baix: l'Akira, en Shirogane, en Kengo i en Haruka (que encara que tingui cara de nen....HO ÉS!¡ Malpensats!¡ XD)....Jiji. Doncs crec que, sobre Monochrome res més. Vale si, ho típic: 24 capítols....mmmh. Si, ja està XD

Apa doncs Tuberclets de la mare...Vagi molt bé...i SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ (vés quina cosa, avui estic d'humor ^^)...Dwwwwwwwwww

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

 
No pot ser d'altre manera. Ell és l'EXCEPCIÓ!!¡¡ y chitón!¡ XD

Comentaris

  1. aqui la Leidy Nami dons si que entenc el catala part de la meva sang ho es :D
    dons mersi per fe publicitat del meu bloG al teu :D
    ami mencanta el teu blog sta mol ben fet y tu curres molt :)
    buenu dons esperu que et segeixis passan pel meu y esperu que tagradi la meva histurietta huhu
    no tinc gaires visites al blog axi que esperu aconsegirne mes fins i tot eh creat un gup al facebook si em bols agrega buscam per Nami san ja que no em deixava escriure el meu de Leidy Nami puff.. axo es lunik que no em ba agrada huhu
    tu en tens de facebook esperu que si axi pudem se bones amiges :D

    att: Leidy Nami

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda