...some kind of sweet-sweet love...

Ja m'explicareu que fa en Luffy amb dos trossos de carn a les mans!!¡¡ Aquest noi no te remei XD...



Últimament, tinc "mono" d'Inuyasha...i Dearest és una de les cançons que més m'agrada. Aquí us la deixo ^^




I aquesta també...Every Heart ~ Minna no Kimochi





I el de Come també ^^



I ara que estan amb els capítols nous...bé, el primer ED m'agrada, encara que només els primers segons (concretament, fins els 28 segons XD), on surten l'Inuyasha i en Sesshoumaru ^^....kyaaaa. Però us el deixo tot...no sóc tan rancia




I aquest és el tercer ED dels nous capítols, que també m'agrada força. Si es que Inuyasha té cançons mítiques!!¡¡ ^^ Aquest es diu Tooi michi no saki de.



I si noies!!¡¡ En Sesshoumaru torna a estar complet!!¡¡ Ja té de nou el braç esquerra!!¡¡ Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!1¡¡ Ara però, haig de reconèixer que, sense braç, tenia el seu punt....i quin punt!!¡¡
I ara, algun OP, que també estan bé ^^. Per començar One Day, One Dream (l'OP començarà després del resum ^^U





Apa, que teniu coses per veure. Dw Tubercles!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

 

Que més puc dir? La imatge parala per ella sola....Aquesta és la Verdaneus que a mi m'agrada!!¡¡ XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda