...Okama Shooooooooooow...

Si, ja és oficial!¡ Ja tinc feina Tubercles!¡ Oh, yeah!¡ Ara, el millor de tot és el lloc...XD...mai dirieu que JO pogues arribar a treballar PRECISAMENT en aquest lloc. Amb les coses lletjes que he arribat a dir sobre AIXÒ...XD jejejeje. Si va, si ja ho sabeu, amb les pistes que he donat...no pot ser altre lloc!¡ Si, si, ja sento veus que ho diuen per allà al darrera. No sigueu tímids, en veu alta!¡
- AL JARDÍ BOTÀNIC!!¡¡
Siiiiiiiiiiiii!¡ Premi per la noia pèl-roja de la segona fila!¡ JO, en un jardí BOTÀNIC!¡¡ Jajajajaja. Crec que no hi ha cosa més graciosa al món que AIXÒ...vamos, fijo XD. Mira que m'agrada poc la BOTÀNICA...i vaig, i em troben feina just a l'únic lloc del món on no hi posava els peus ni borratxa...mira que com no m'hi trobi, COM A MÍNIM, amb algun Kurama...denuncio a algú XD. Hauré de buscar la zona del Jardí amb major concentració de roses per centímetre quadrat jajajajaja...en fi...
Ara ja no tindré més matins lliures. Em sap greu Elvira, ja no podré acompanyar-te a comprar llet a l'Esclat (és clar que, molt acompanyar, però només hi hem anat un cop...XD), ni tampoc podré fer la feina de casa, ni escombrar les caques dels gossos del davant del jardinet...res de res, només "vigilar" una sala d'exposicions i "assesorar" els "molts" visitants que té caaaaaaaaada dia el Jardí Botànic...jeje. No diré "això és una ganga" (vale, com a mínim, no ho diré seriosament) però si diré "s'hi apropa bastant" jijiji.

Apa, doncs ja esteu una mica MÉS informats ^^. Molt bona nit Tubercles...i no, fins que no em passi la mala espina res de "sou tots jasabeuquè". Dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Ai quines ganes tinc de trobar-me'l!!¡¡ XD

Comentaris

  1. Apa ja podras intimar amb l´alegre mon de les plantetes.............buscat un reconet ven florit i posat a dormir...però Ep !!!! q no et pesquin.
    I sí de vegades el teu bloc s´en va la pinça............ciao

    ResponElimina
  2. huuum...dedueixo pel comentari q la persona n qúestió llegeix l meu blog alguuuuuuuuuuuuun cop...i com que no ha posat qui és....papa?¿ Buda?¿ Oh Gran Senyor del Inferns que tot ho sap i tot ho veu?¿ Jo sonàmbula?¿ algú altre a qui no hagi dit?¿...huuum...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda