...nananananananana...Nalataia...nananananananana...Nalataia...

Uooo!!¡¡ Avui més sorpresetes...bueno, per mi. Resulta que mirant, mirant....JA HI HA CAPÍTOL NOU de Fairy i Full!!¡¡ Jejejeje, si no en tenia prou mb Monochrome...ara OneManga. Bien!¡ I després la cosa segueix amb Lelouch...encara que, aquest en concret, me'l penso prendre amb moooooooolta calma...em resulta na mika carregós, però vaya, a veure com va la cosa.


I demà, a aquestes hores, estaré currant1!!¡¡ Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Quina por....no us passeu pel Jardí Botànic, no sigui que m'agafi un atac de nervis i comenci a perseguir-vos per la sala amb qualsevol cosa contundent a les mans....XD. Normal, no?¿ que estigui nerviosa, vull dir?¿....Sí. L'única pega es que s'han acabat les actualitzacions matutines...i també estar a casa fent el manta, i anar a casa de l'Elvira, i barallar-me amb la gent que truca per telèfon oferint ofertes de merda, i haver d'aguantar que les veïnes truquéssin a al porta cada tres per dos, i haver de fer coses una mica fastigosetes per evitar que el poc tros de jardí que tinc davant la finestra el menjador estigués, més o menys, decent (decent?¿ sí, és la paraula XD)...i buff!¡ Però sempre hi ha temps per les resenyes,al cap i a la fi, les tardes les tinc lliures...per tant, jeje ^^...encara que també haig d'escriure a la Kumba i anar a anglès...huum...interessant...
- Tu que en penses, capità?¿
- Tinc ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡
- Sempre tens gana, Luffy.
- Xiiii. Jijijiji
- Aiiiiii. Com era allò?¿ Ah, sí...mmmh...a Betlem me'n vull anara. A betlem me'n vull anar. Vols venir, tu capità?¿ Vols venir, tu capità?¿
- Eh?¿!¡ Betlem?¿ Es pot menjar?¿
- Nooooo. Tu has de dir "Vull esmorzar!¡", amb energia!¡
- Siiiiiiiiiiiiiiiii, jo també vull esmorzar!!¡¡
- Que no!!¡¡ només "Vull esmorzar!¡"
- Que si, que jo també vull menjar. Per què només has d'esmorzar tu?¿
- Que és una cançó punyeta!!¡¡ Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- Aaaaaaaaaaaah...eh?¿
- Aiii..
En fi, Tuberclets, mentre jo li ensenyo a en Luffy a cantar correctament la cançoneta...vosaltres feu la vostra ^^. Ens veïem el més aviat possible, i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡  Dwwwwwwwwwwww!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

 
Si Luffy...tots sabem que tens gana...XD...kyaaaaaaaaaaaaaaa, Senchooooooooou!!¡¡


Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda