A veure gent!!¡¡ Help me!!¡¡

ummmm...ara resulta q tinc alguna cosa semblant a un problema, a veure si em podeu ajudar: els vídeos que he penjat, jo, personalment, no els puc veure però ahir, a casa l'elvira, SI els podia veure...pot ser que sigui cosa del Adobe Flash Player o, per variar, del meu ordinador. Així que, penajré un altre vídeo i, en cas que jo no el pugui veure, vullque vosaltres em confirmeu si es veu o no. Si és problema meu...bé, intentaré solucionar-ho. Si és cosa de blogger...no sé que faré. Apa doncs, ja sabeu que us toca, INTERACTUAR ^^

Cançó: Cruscrushcrush
Intèrpret: Paramore
A petició de: Nalataia





Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

  1. Ja està. SOLUCIONAT!!¡¡ mwahahahahahahahahaha....sóc un geni, gràcies Google Help!!¡¡ XD
    El q em sap greu es q ls altres vídeos n ls podeu veure....però estoy n ello ^^

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda