...mi hermana es como las almorranas: me hace sufrir en silencio...XD

Muajajajajajaja!!¡¡ Com va Tuberclets?¿ q tal porteu el 2010?¿...aburrit, eh?¿ Si, jo també ho penso, entre d'altres, perquè no tinc res a fer, i això em frustra q no veas ¬¬...i també perquè estic poc imaginativa. A veure si la cosa canvia ara, que tornaré a la EOI de nou i podré fer alguna cosa útil amb la meva existència.
I parlant d'existencia, i abans que se m'oblidi: ahir, sopant amb la Jessica i amics d'ella, vaig conéixer a una noia que era la doble de la Laura. Si!!¡¡ Shi-chan tens una doble nena!!¡¡ Incrïble!!¡¡ Era com tu, blanqueta de pell, amb el cabell curtet, el mateix tipus de llavis, els ulls semblants (ella els tenia una mica més clars ^^), els mateixos gestos....de debó, cada cop que la mirava de reull, et veia a tu Laura. Jejeje, quan ens vam despedir, em va dir "Records a l'amiga a la que tant m'assemblo"...XD...molt gran jajaja. Ja veuras, en breu, tindré algunes fotos i aj em diras si si o si no (ara que, només per portar-me la contrària, ets capaç de dir que no XD).


Huuuuuum...aps, si!!¡¡ Wii Sports Resort.....una pasada!!¡¡ El joc d'espasa (altrament conegut com a Kendo...perquè és Kendo encara que li digun "espasa") mola mooooooooolt!!¡¡ És una xulada ^^....q més?¿ huuuuum....


Ah. Chrome Shelled Regios. Es deixa veure bé. Màgia. Futurisme. Ciutats enfosades en la misèria per culpa d'uns "bitxitos" molt cabrons. Nois que no están del tot malament. Un noi que està de toma pan y moja...amb la veu del Junichi Suwabe ( m'enteneu, no?¿ Ha estat sentir-lo parlar....i PAM!¡)...i, de moment, poca cosa més. I com que no tinc res més a dir, us deixo aquí Tuberclets meus ^^. I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwww


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


P.D: Elvi!!¡¡ Dimecres pel matí et truco i et confirmo la sortida a la "teteria" del dijous, vale?¿ ^^ Suposo que anar acompanyada per la meva mare....t'importa més aviat poc, no?¿ Bah, tant és: si et molesta, dues pedres, que vindrà igual...XD jajaja...jeje


És o no un mini-Zoro?¿ XD...Quan el vaig veure, una mica més i caic de cul!!¡¡ Jajajaja. A més, amb la mala espina que gasta....Si, segur que tenen alguna cosa en comú. La questió és: qui ha estat la ******** que m'ha passat la mà per la cara?¿ En Zoro és meu!!¡¡ Mio!!¡¡ Mine!!¡¡ Mwahahahahaha

Comentaris

  1. HOLA!!! Mencanta la canço que sona només entrar així que pobre de tu que la treguis!!!!

    Ens veiem aquesta setmana? :P


    PD: TT_TT mon pare m'acab d'escridassar perque la musica sona molt fort...perdona eh!!! Que sona així d'entrada que jo no he pujat pas el volum!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    ¬¬ ---------------------->


    PD: Millor posarem anonim tot hi que dubto que mon pare arribi a llegir això mai....

    Cabron... u.u

    ResponElimina
  2. Natàlia!
    Que jo dijous no puc!

    ResponElimina
  3. Hola xiqueta, estic asi per donar una miqueta la tabarra xDDD
    Si estas aborrida et done els meus deures xDDD
    No sabía q t´agradaba el bellzebub, un día si vols parlem de la serie. Si no la lliges te la recomané

    ResponElimina
  4. Elvira...a buenas horas!!¡¡
    La anonima....pues baja el volumen!!¡¡ si es que hay q ver...¬¬
    Carlos...hum...em sembla be parlar de Beelzebub...pero si em dones mes pistes, jejeje...potser sabre qui ets XD

    P.D: perdoneu-me els accents pero el meu teclat fa burrades i no els puc posar be...surt una cosa aixi: acci´´o, per duplicat vaja....gomeeen.

    Anonima: Doubt and Trust. Si la quieres, te la paso ^^ ya me diras....Dw Tubercleeeeets!!¡¡

    ResponElimina
  5. Els Tuberclets teus de la teva ànima volen que escriguis un mica més sovint... que ara tens temps...ejem, ejem

    ResponElimina
  6. Tuberclets...l'ordinador està, per variar, al tècnic...així q no puc escriure. Però quan torni a tenir l'ordinador operatiu...so escribo las crónicas d mis dias sin él XD...no, en serio, ja us avisaré. Dw!!¡¡

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda