...ja se que no en teniu ni idea, però quina culpa en tinc jo?¿ XD...

A veure...ja sé que tocaria vídeo musical i tal, però no sé que passa últimament que, un cop carrego els vídeos i punlico el missatge, em diu que el vídeo està "temporalment" fora de servei...és com el metro a hora punta; sempre va malament. Així que opto per un Omake de D.Gray-Man que em fa molta gràcia ^^. S'ha de tenir en compte que, els dos personatges en qüestió, tenen una relació amor-odi important...més tirant a l'odi (no visceral...però una mica d'odi, del pal "hago que te pego y me meto contigo....pero me vuelvo loca/o por tus huesos!!¡¡"...aquest tipus d'odi ^^)...total, que amb aquesta manera que tenen de ser, la relació resulta divertida XD. Així que us deixo l'Omake.
I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dw Tuberclets!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Subtítols en anglès (Elvira....com em diguis que no ho pilles...pongo una querella criminal contra tu persona!!¡¡ por mema!!¡¡ XD...y a ti tmb Kireko!!¡¡ jajajajaja)



Ensenyant als infants a timar XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda